252572

دادستان شادگان:خدمات فولاد شادگان به سمع و نظر مردم برسد

دنیای معدن: دادستان شادگان در جمع مسئولان این شهرستان در نشستی که به میزبانی شرکت صنعت فولاد شادگان در راستای بررسی حوزه مسئولیت های اجتماعی سازمان ها در قبال مردم، خواستار انعکاس خدمات ارائه شده توسط فولاد شادگان به مردم شد و تاکید کرد که به عنوان مدعی العموم، خواهان ارتقاء امنیت و به تبع آن پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معضلات فرهنگی از طریق اشتغالزایی است.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، نادر شبیبی با اشاره به اینکه عمل به مسئولیت های اجتماعی یک تکلیف قانونی است، افزود: از کلیه اختیارات قانونی موجود برای تسهیل ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به مردم بهره خواهیم برد.

وی شهرستان شادگان را سرشار از ظرفیت های گردشگری و کشاورزی توصیف کرد و یادآور شد: با وحدت موجود میان مسئولان فعلی شهرستان و همراهی شرکت صنعت فولاد شادگان،زمینه اشتغال مستقیم یا غیر مستقیم هر ۷ هزار جوان بیکار شهر را فراهم خواهیم کرد؛ به یاد داشته باشیم که همه مشکلات موجود تنها به دست مردم و مسئولان محلی قابل حل است.  

شبیبی سرمایه گذاری به جای تزریق پول را راهبرد برون رفت از مشکلات برشمرد و تاسیس مراکز آموزش تخصصی و حمایت از ورزش شهرستان را گامی موثر برای تضمین آینده از نظر سرمایه های کارآمد و سالم انسانی دانست.

دادستان شهرستان شادگان در پایان خاطرنشان کرد: با استمرار حرکت بر مدار شفافیت، مردم و صنایع شهرستان را از حواشی دور نگه داشته و با همدلی به سوی توسعه پایدار گام برداریم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید