252571

فرماندار شهرستان شادگان تصریح کرد؛

مدیرعامل فولاد شادگان بانی عمل به مسئولیت های اجتماعی است

دنیای معدن: دکتر جمال صالح زاده در نشست مسئولان شهرستان شادگان گفت که مهندس حسین کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان، بانی عمل به مسئولیت های اجتماعی در این منطقه بوده و توانسته است بخش قابل توجهی از نیازهای مردم را برآورده سازد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، وی با بیان اینکه شهرستان شادگان در حال حاضر به پدیده مهاجرت دچار شده است، افزود: این معضل تنها یک راه برون رفت دارد و آن، ایجاد اشتغال است که شرکت فولاد شادگان می تواند همچون گذشته، نقشی راهبردی را در این عرصه ایفا کند.

صالح زاده خاطرنشان کرد: تشکیل شورای راهبردی مسئولیت های اجتماعی را در دستور کار قرار داده و در راستای اهدافی همچون اشتغال زایی و محرومیت زدایی حرکت خواهیم کرد؛ همراهی شرکت فولاد شادگان به عنوان یک بنگاه اقتصادی فعال می تواند بستر بازگشت سرمایه های انسانی به شهرستان را فراهم آورد.

وی تمرکز اعتبارات اختصاص یافته به مسئولیت های اجتماعی بر کلیه سطوح آموزش را اقدامی اثربخش در راستای تامین آتیه شادگان از نظر نیروی انسانی کارآمد برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت شرکت های مستقر در منطقه، سال ۱۴۰۳، سال شکوفایی اقتصادی شهرستان شادگان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید