251392

مهندسان خط شکنان توسعه

دنیای معدن: مهندسی آمیخته با زندگی ماست و در هر زمینه‌ای، از ساختمان سازی و برق گرفته تا فضاپیمایی و تکنولوژی، نقش مهمی دارد. مهندسان عزیز، با تلاش و تخصص خود، به بهبود زندگی ما کمک کرده‌اند و به دنبال پیشرفت و توسعه هستند.

به گزارش دنیای معدن، 5 اسفند بهانه‌ای است تا از تلاش و تخصص تمامی مهندسان عزیز کشورمان قدردانی کنیم. شما مهندسان به دلیل تخصص، پشتکار و انگیزه‌ی خود، به فرایند پیشرفت جامعه کمک کرده‌اید و بهبودهای بی‌شماری در زندگی ما ایجاد کرده‌اید.

آینده‌ی امیدوار کشور ما در دستان مهندسان عزیز است و ما به امید همکاری شما، در پیشبرد برنامه‌های موفقیت آمیز سازمان خود هستیم.

شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک) به عنوان اولین شرکت مهندسی در ایران با ۵۰ سال تجربه و با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و دلسوز که توان طراحی، مهندسی و تأمین رادارند و به‌روزرسانی فناوری را در دستور کار خود قرار داده‌اند می‌توانند با بومی سازی و کاهش خروج ارز نقش شایانی در پیشرفت کشور ایفا کنند.

همان طور که همیشه گفته‌ام، همواره انجام کارهای بزرگ در کشورمان، با حضور افرادی با تفکر بزرگ ممکن شده و اکنون این مأموریت با حضور نیروی مهندسی متخصص در شرکت ایریتک انجام شدنی است.

مجدداً این روز را به همه مهندسان عزیز تبریک می‌گویم و از تلاش و تخصص شما قدردانی می‌کنم.

محمد مهدی مستقیمی

مدیرعامل شرکت ایریتک

 

دیدگاهتان را بنویسید