250001

روند کاهشی میزان سرباره در حوضچه مذاب ورق خودروی چهار محال و بختیاری

دنیای معدن-میزان بالای سرباره در شرکت‌های فولادی همواره موجب تحمیل زیان قابل‌توجهی به این شرکت‌ها می‌شود و کاهش سرباره از دغدغه‌های مهم و اساسی شرکت‌ها به‌ویژه مجموعه‌های فولادی است.

شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری با تلاش کارکنان موفق شد برای سومین ماه متوالی میزان سرباره مذاب حوضچه را به۷۶.۷درصد از شارژ حوضچه برساند.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری؛ فردین علیمیرزایی مدیر تولید شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام خبر کاهش ایجاد سرباره در شرکت ورق خودرو به زیر۷۶.۷درصد گفت: شرکت ورق خودرو هزینه چشمگیری بابت ایجاد سرباره حوضچه مذاب متحمل می‌شد و این موضوع ما را برآن داشت تا  با برنامه‌ریزی دقیق و نصب تجهیزات لازم،‌ درصد ایجاد سرباره را به کمتر از ۱۰ و سپس به ۷۶.۷درصد برسانیم.

مهدی محمدی رئیس دفتر فنی شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه این طرح با بررسی شاخص‌های کنترلی و درقالب کارگروه پروژه‌های کاهش هزینه شکل گرفت، گفت: پس از مطالعات اولیه، تهیه طرح و نقشه مهندسی توسط تیم کارشناسی داخلی صورت پذیرفت و با استفاده از ظرفیت‌های موجود کلیه مراحل شامل طراحی، ساخت و راه‌اندازی پروژه با موفقیت به پایان رسید و برای سومین ماه متوالی به‌صورت اثر بخش اجرایی شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید