247714

مدیرعامل چادرملو در گفتگوی اختصاصی با دنیای معدن مطرح کرد:

کاهش 25 درصدی هزینه حمل کنسانتره به کارخانه گندله مهم ترین اولویت چادرملو است

دنیای معدن-مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو گفت: با برنامه ریزیهای انجام شده و با راه اندازی "شرکت سریر لجستیک " هزینه های حمل بین معدن چادرملو و کارخانه در حومه یزد حداقل 25 درصد کاهش می یابد.

" امیرعلی طاهرزاده"در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای معدن روز یکشنبه که به همراه محمدرضا موثقی نیا مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) وهیات همراه از مجموعه واگن و لکوموتیوسازی مپنا بازدید می کردند، افزود: مجموعه گندله سازی چادرملو با کارخانه 230 کیلومتر فاصله دارد و این دوری راه هزینه های تمام شده حمل گندله شرکت چادرملو را افزایش می دهد.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو با اشاره به اهمیت کاهش هزینه های حمل گندله به محل کارخانه و قیمت تمام شده تولید در شرکت چادرملو یادآورشد: به همین منظور در فاز نخست با راه اندازی شرکت سریع لجستیک ریلی، برای خرید 550 دستگاه واگن باری قرارداد خرید منعقد شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 350 دستگاه آن تحویل شرکت سریع لجستیک شده است، گفت: از این تعداد قرار است 125 واگن از مجموعه مپنا خریداری شود که با مساعدت مدیران گروه مپنا، قرار است 15 واگن این هفته تحویل شرکت سریع لجستیک شود.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو اظهارداشت: علاوه بر این، در کوتاه مدت خرید  20 دستگاه لکوموتیو از مجموعه مپنا در دستور کار شرکت سریع لجستیک قرار گرفته که مقرر شده 10 دستگاه لکوموتیو طی یک ماه آینده تحویل شود.

طاهرزاده با بیان اینکه برنامه بلند مدت ما در شرکت چادرملو این است که طی 5 سال آینده تعداد واگن های این شرکت را به 1500 دستگاه افزایش دهیم، یادآورشد: شرکت چادرملو به دنبال این است که با استفاده از ظرفیت های صنعت ریلی مجموعه مپنا، هزینه های خود در زمینه حمل گندله به محل کارخانه را حداقل 25 درصد کاهش دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید