249622

معاون وزیر راه و شهرسازی:

در نهضت ملی مسکن ، استفاده از سازه های فولادی مزیت دارد

دنیای معدن: ارسلان مالکی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در افتتاحیه دوازدهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد و اولین کنفرانس ملی نورد کاران فولادی گفت: نهضت ملی مسکن با قوت پیش می رود و عملیات اجرایی یک میلیون و ۹۰۰ هزارواحد در مراحل مختلف در حال انجام است .

به گزارش دنیای معدن، افزود : سرعت ، کیفیت ، مقاوم بودن و کاهش هزینه تمام شده از اولویت های اصلی مدنظر در نهضت ملی مسکن است که این موارد با بهره گیری از سازه های فولادی تامین می شود.

مالکی اظهار داشت : استفاده از فناوری های نوین و صنعتی سازی در صنعت ساختمان که در نهضت ملی مسکن نیز می تواند موثر باشد مورد حمایت وزارت راه و شهرسازی است .

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت : وزارت راه و شهرسازی اقدامات لازم را برای جذابیت بهره گیری از سازه های فولادی در ساختمان سازی انجام می دهد و آمادگی دارد در زمینه افزایش استفاده از سازه های فولادی در صنعت ساختمان ، با صنایع و سازمان های مرتبط همکاری و تعامل کند .

وی افزود : خوشبختانه صنعت فولاد کشور توسعه خوبی یافته است و در زمینه تولید محصولات صنعتی و سازه های فولادی نه تنها می توان نیاز کشور را رفع کرد بلکه امکان صادرات نیز وجود دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید