249128

با افتتاح اردوی جهادی پزشکی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی بسیج ذوب آهن اصفهان به کارکنان

دنیای معدن-به مناسبت هفته بسیج، و برای اولین بار در ذوب آهن اصفهان، اردوی جهادی پزشکی وابسته به قرارگاه گروه جهادی سردارشهید خدادادی، به کارکنان شرکت خدمات پزشکی رایگان ارائه نمود.

به گزارش دنیای معدن، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین، آئین افتتاحیه اردوی خدمات جهادی پزشکی بسیج ذوب آهن اصفهان در مسجد غدیر و محل حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برگزار شد.

در این آیین که سرهنگ عطایی رئیس یسیج کارگری و کارخانجات استان اصفهان، سرهنگ خدامیان فرمانده سپاه ناحیه لنجان، سرهنگ امیدی فرمانده بسیج اصناف شهرستان لنجان و مدیران قرارگاه جهادی شهید خدادادی و تعدادی از مسئولین ذوب آهن اصفهان حضور داشتند، مهندس کوهی مدیر عامل این شرکت طی سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهدا و رزمندگان اسلام گفت: ما تا ابد مدیون دلاور مردی های شهدا و ایثارگران عزیز هستیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش و همت بسیجیان شرکت در همه عرصه ها گفت: بسیجی مرد میدان‌های سخت است  و برایش زمان و مکان معنی ندارد. وی افزود: این نهاد مقدس در طول انقلاب اسلامی تا کنون نقش مهم خود را در همه زمینه ها به نحو شایسته ادا نموده و آثار افتخار آن در همه جنبه ها قابل مشاهده  است.

وی با تشریح بخشی از موفقیت های ذوب آهن اصفهان در تولید محصولات فولادی ویژه مانند ریل ملی، تیرآهن های بال پهن و آرک معدن تصریح نمود: این مجتمع بزرگ صنعتی هنوز پیشران تولید است. مدیر عامل شرکت با اشاره به انقلاب چهارم صنعتی که در حال اتفاق است، گفت: خوشبختانه بسیج نیز در این ارتباط بویژه در عرصه های جهادی و دانش بنیان بسیار فعال شده است. وی تاکید نمود: انقلاب صنعتی در حال رخ دادن است و ما باید بتوانیم خود را با تحولات جهانی همراه و همگام ساخته وبه تکنولوژی های روز دنیا و بهره گیری از هوش مصنوعی مجهز نماییم.

وی اظهار امیدواری نمود: بسیج نیز در این زمینه ها به مدیریت شرکت کمک کند.

سرهنگ عطایی رئیس بسیج کارگری و کارخانجات استان اصفهان نیز با تبریک هفته بسیج و تقدیر از زحمات و تلاش‌های بسیجیان ذوب آهن اصفهان، این نهاد مقدس را بزرگترین سازمان انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: بسیج با بکارگیری نیروهای کارآمد و جان برکف در همه عرصه ها، همچون دفاع مقدس، زلزله، سیل و... توانسته است آسیب

ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند. سرهنگ عطایی در پایان با اشاره به خدمات بسیج ذوب آهن اصفهان در عرصه های جهادی، علمی و فرهنگی یاد آور شد: نقش بسیج این مجتمع بزرگ صنعتی و کارگری کشور در همه زمینه ها ستودنی است و بهترین و فعال ترین گروه های جهادی استان اصفهان نیز در این شرکت حضور دارند.

در پایان این آئین توسط مسئولین حاضر، مرکز خدمات اردوی جهادی قرارگاه سردارشهید خدادادی در محل حوزه مقاومت گارگری بسیج شهید تندگویان(۷ و ۸) رسما افتتاح شد.

در این مرکز به مناسبت هفته بسیج، خدمات پزشک داخلی و عمومی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، مشاوره حقوق و خانواده همراه با داروخانه سیار و طب سنتی به بیش از ۶۰۰ نفر از همکاران ارائه گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید