249118

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت:

دیدار مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با فرمانده سپاه لنجان

دنیای معدن- همزمان با هفته بسیج، مهندس کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با سرهنگ خدامیان فرمانده سپاه ناحیه لنجان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش دنیای معدن، در این دیدار که سرهنگ شیری جانشین فرماندهی این ناحیه نیز حضور داشت، مهندس کوهی ضمن تبریک هفته بسیج و دلاورمردی های بسیجیان در عرصه های مختلف گفت: بسیج شجره طیبه ای است که حضرت امام راحل(ره) آن را پایه گذاری کردند و از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون خدمات ارزشمندی را به کشور ارائه نموده است. وی نقش مهم بسیج در صنعت را یادآورد شد و افزود:خوشبختانه بسیج قدرتمند ذوب آهن اصفهان علاوه بر ماموریت های محوله، با تشکیل قرارگاه های مختلف جهادی، علمی و فرهنگی اقدامات ارزشمندی را در شرکت دنبال نموده و انتظار است که همچون گذشته در ارائه طرح ها و پروژه های علمی و صنعتی پیشگام باشد.

سرهنگ خدامیان فرمانده سپاه ناحیه لنجان نیز ضمن قدر دانی از مدیر عامل و همه کارکنان سخت کوش بویژه بسیجیان ذوب آهن اصفهان تصریح نمود: تفکر بسیجی در همه عرصه ها، موفقیت های بزرگی را برای کشور رقم زده و بسیاری از طرح های صنعتی در کشور، با تفکر بسیجی به بار نشسته است.

وی گفت:هم اکنون نیز بسیج با همه توان در خدمت صنعت کشور خواهد بود و خوشبختانه بسیج و بسیجیان ذوب آهن اصفهان در این زمینه پیشگام هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید