249019

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان ولایتمدار، این شجره طیبه را نماد بارزی از یک نهاد موفق و مؤثر مردمی دانست که پیام آور اندیشه متعالی خودباوری، خدمت خالصانه و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش دنیای معدن، متن پیام مهندس علی محمدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هفته پرخیر و برکت بسیج، فرصت مناسبی برای پاسداشت خدمتگزاران مخلص ایران اسلامی است که صادقانه و خاضعانه در راستای حراست و حفظ انقلاب اسلامی از گزند و آسیب دشمنان، مستکبران و بدخواهان جمهوری اسلامی، گام برداشته و مجدانه همت گمارده‌اند تا از این نظام مقدس صیانت کنند.

بدون شک نقش مهم، بی‌بدیل و موثر بسیجیان ولایتمدار در روند تحولات شگرف کشور، دوران پرافتخار دفاع مقدس، بلایای طبیعی و بحران‌ها، کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان و…، برکسی پوشیده نیست.

به خوبی در کلام حضرت آقا، می توان به جایگاه و اهمیت بسیج در جامعه و کشور پی برد، آنجا که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) فرموده اند؛ می‌توان بسیج را بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.

امروز ایران اسلامی، بیش از هر زمان دیگری نیازمند روحیه فداکاری، دیگرخواهی و بازگشت به باورهای الهی و انسانی نهفته در تفکر بسیجی است و هفته بسیج، بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن تفکر فداکاری، ایثار و خدمت صادقانه و خالصانه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره)، شهدای معظم انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام جانبازان و آزادگان سرافراز، هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریادل بویژه بسیجیان استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. اطمینان می دهم، مجموعه مدیران و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان با همین تفکر بسیجی و روحیه انقلابی خود، در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، سرافرازی جمهوری اسلامی و اعتلای اهداف مقدس نظام، به ثبت رکوردها و رشد تولید ادامه داده و برای ایران اسلامی افتخارآفرینی می کنند.

علی محمدی

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان

۳٠ آبان ۱۴٠۲

 

دیدگاهتان را بنویسید