248050

در جلسه ای با حضور معاونین و مدیران شرکت مطرح شد:

بررسی راهکاهای افزایش مشارکت کارکنان در دوره های آموزشی / نقش آموزش در توانمند سازی کارکنان و مدیران

دنیای معدن: سه شنبه ۱۸ مهرماه در جلسه ای با حضور دکتر سپهری استاد دانشگاه، مهندس مرادی عضو هیئت مدیره و معاونین و مدیران شرکت در سالن جلسات حوزه مدیریت، راهکارهای افزایش مشارکت کارکنان در دوره آموزشی و نقش آموزش در توانمند سازی کارکنان و مدیران بررسی شد.

به گزارش دنیای معدن، دکتر سپهری استاد دانشگاه در این جلسه با اشاره به اینکه استفاده از توانایی های بالقوه منابع انسانی که برای هر سازمانی مزیتی بزرگ به شمار میرود گفت: توانمند سازی روش نوینی برای بقای سازمانهای پیشرو در محیط رقابتی است و طی فرایندهای آموزشی می توان به کارکنان خود کمک کنیم تا حس اعتماد به نفس خویش را بهبود بخشند و بر احساس ناتوانی خود چیره شوند.

وی اشاره کرد: آموزش و توانمند سازی کارکنان یکی از اهداف سازمانها می باشد و همیشه بر این باور و بر این تبلیغات استوار است که بهره وری در گرو کارکنان تحصیل کرده و توانمند می باشد و برای این مهم ردیف بودجه تعیین شده، دوره های ضمن خدمت، کوتاه مدت و بلند مدت و یا به طرق های دیگر توانیهای فردی و گروهی آنها در راستای اهداف سازمانی است.

در ادامه موضوعات سرانه بودجه آموزشی در کشورهای مختلف، اهداف سازمان ها از ایجاد واحدهای آموزش، انواع مدیران در ارتباط با آموزش، نقش مدیران به عنوان مربی یا مدرس در پیشبرد اهداف سازمان و … مطرح گردید.

دیدگاهتان را بنویسید