225227

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو عملکرد هشت ماه را ارایه کرد؛

تصویب 22 طرح کاربردی برای اجرا توسط دانشگاه ها و مراکز پژوهشی

دنیای معدن: مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان طی 8 ماهه امسال، 22 طرح پژوهشی کاربردی را برای انعقاد قرارداد و اجرا توسط دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به تصویب رساند.

به گزارش دنیای معدن، غلامرضا ملاطاهری با بیان این مطلب گفت: طرح های پژوهشی تصویب شده طی امسال در حوزه های بهره وری، عناصر نادر خاکی، HSEE، احیای مستقیم نفلین سینیت، زغال سنگ، مطالعات تطبیقی و آینده پژوهشی در حوزه نیازهای آموزشی ایمیدرو و مدیریت دانش است.

وی ادامه داد: در حوزه های هوشمند سازی معادن، بازیافت پساب، مدیریت باطله ها، پروژه های پژوهشی کاربردی خوبی که بر اساس نیاز واحدها احصا شده، مصوب شده است.

170 میلیارد ریال هزینه مصوب

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به هزینه های پژوهش و توسعه فناوری این سازمان طی 8 ماهه 1400 تصریح کرد: هزینه مصوب این بخش حدود 170 میلیارد ریال بوده که از این میزان، حدود 92 میلیارد ریال برای طرح های پژوهشی و حدود 700 میلیون ریال برای حمایت از 3 همایش‌ و 2 کتاب تخصصی بوده است.

وی افزود: همچنین، حدود 76 میلیارد ریال از هزینه مصوب برای سایر موارد (اجرای فرآیند جایزه بهره‌وری سال1400، دوره های آموزشی، راه‌اندازی آزمایشگاه گوهرسنگ در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و تجهیز و ایجاد آموزشکده گوهرسنگ در مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد و غیره) است.

برگزاری 145دوره آموزشی مجازی

ملاطاهری با بیان اینکه ایمیدرو طی 8 ماهه امسال، 145دوره آموزشی را به صورت مجازی برگزار کرد، گفت: این دوره های آموزشی برای کارکنان ایمیدرو در حوزه های مختلف معدن و صنایع معدنی، بهره وری، ارتباطات، فناوری اطلاعات، اداری، منابع انسانی و مدیریتی بود.

وی ادامه داد: همچنین این سازمان دوره های آموزشی دیگری در زمینه HSEE، مدیریت دانش، آموزش و توسعه یادگیری، حسابداری، بودجه، زبان تخصصی و غیره برگزار کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید