244118

دستیابی به پیشرفت ۷۹ درصدی در طرح فولاد میانه

دنیای معدن: شرکت مهندسی فناور معادن و فلزات (MMTE) در راستای تسریع در اجرای مراحل ساخت و راه اندازی طرح فولاد سازی میانه، دستیابی به پیشرفت ۵ درصدی ماهانه را تا پایان سال جاری در اولویت برنامه های خود قرار داد .

به گزارش دنیای معدن، در دوازدهمین نشست شورای معاونان شرکت MMTE ، با ارزیابی و بازنگری سرفصل های توسعه پروژه میانه در سه سطح مهندسی، تدارکات و اجرا ، اهم اقدامات و هماهنگی های مربوطه در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده در سال جاری تعیین گردید .

در این نشست، مدیرعامل گروه MMTE  با اشاره به اینکه خوشبختانه مطابق گزارش های ماهانه و در نتیجه اقدامات انجام شده طی هفته گذشته شاهد فعال تر شدن جبهه های کاری در بسیاری از بخش های پروژه فولاد سازی میانه بوده ایم تاکید کرد که لازم است مدیریت پروژه برمبنای برنامه ریزی جدید نسبت به جهت دهی موثر امور اجرایی اهتمام دقیق به عمل آورند .

دکتر همتی، بررسی و تمرکز بر جزئیات اجرای پروژه را با اهمیت خواند و افزود : دسترسی به میزان پیشرفت پیش بینی شده  در این پروژه اولویت نخست شرکت بوده و اکنون همه ارکان خصوصا در بخش های تامین و تدارک کالا و عملیات نصب باید از زمان بندی جدید پشتیبانی نمایند .

وی یادآور شد که در نتیجه کار گروهی ضرورت دارد تمامی عملیات اجرایی پیش رو ، با رعایت تمامی استانداردها و ملاحظات ایمنی و نظارت دقیق بر آن صورت پذیرد .

مدیرعامل MMTE با اشاره به تجارب مناسب این گروه در ساخت و توسعه پروژه های گندله سازی و کنسانتره کشور افزود: این تجربه به عنوان پشتوانه فنی می تواند در دوره عملیات راه اندازی و بهر برداری طرح های ذوب و ریخته گری نظیر طرح میانه به کار گرفته شود .

در این نشست، انتظارات و برنامه جدید حوزه اجرا و نصب به شرکت مهندسی آریاحدید به عنوان پیمانکار اصلی فولاد میانه ابلاغ گردید .

 

دیدگاهتان را بنویسید