244094

در آیین بزرگداشت و تکریم جمعی از همکاران بازنشسته شرکت عنوان شد:

تلاشگران ذوب آهن اصفهان در اقصی نقاط کشور، مظهر سخت کوشی و افتخار آفرینی هستند

دنیای معدن: همزمان با ایام دهه کرامت، آیین بزرگداشت و تکریم گروهی از همکاران ذوب آهنی که به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند با حضور جمعی از معاونین،مدیران شرکت،همکاران و خانواده های این تلاشگران، سوم خردادماه در تالار آهن برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، مهرداد تولاییان معاون بهره ‌برداری شرکت در این آیین ضمن تشکر از زحمات و همکاری های این تلاشگران طی سال های خدمت در کارخانه گفت : موفقیت این همکاران تلاشگر در شرکت، مدیون صبر و بردباری خانواده های این عزیزان است که همراهی کامل را داشته اند . سلامتی و موفقیت همکاران را از پروردگار متعال خواستارم.

علیرضا رضوانیان معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت نیز در ادامه اظهار داشت : تلاشگران ذوب آهن اصفهان در اقصی نقاط کشور، مظهر سخت کوشی و افتخار آفرینی هستند،به همکاران عزیزم خسته نباشید می گویم و سلامتی و توفیق روز افزون آنها را از خداوند متعال خواستارم.

در این آیین از همکاران عزیز : مسعود اتحاد توکل مدیر مهندسی اتوماسیون ارتباطات، مرتضی ربانی مدیر برنامه‌ریزی و مهندسی صنایع،مجید عبدالنی جوزدانی مدیر اجرایی پروژه های توسعه و همچنین سایر تلاشگران :محمد گلابی، محمدرضا منتظری، اصغر جابری، محمد توکلی، علیرضا دیلیمی،اردشیر مختاری، مرتضی اثنی عشران، علیرضا فروغی و مسعود علیخانی که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند، تجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است در این آیین مسئولین شرکت طی سخنانی سخت کوشی، روحیه جهادی، عشق به ذوب آهن، فداکاری و صبر و پایداری را از جمله ویژگی های این همکاران تلاشگران عنوان نمودند.

گفتنی است در پایان این آیین با اهدا  لوح تقدیر و هدایایی از این همکاران تلاشگر تجلیل بعمل آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید