243288

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان :

درایت سردار شهید کاظم‌زاده در شناخت اهمیت تولید ، الگوی جامعه کارگری است

دنیای معدن: مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در برنامه هشت‌بهشت سیمای اصفهان ، به مناسبت هفته کاروکارگر ضمن قدردانی از جامعه کارگری و تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی، از مقام والای سردار شهید محمدکاظم زاده شهید شاخص کارگری سال که از خانواده بزرگ ذوب‌آهن است تجلیل کرد.

به گزارش دنیای معدن، وی گفت : آن شهید والامقام با درایت و آینده‌نگری ، اهمیت تولید را به‌خوبی درک کرد و در وصیت‌نامه خود و در توصیه به هم‌رزمان خویش تولید هر قطعه را تیری به قلب دشمن دانسته است .

مهدی کوهی گفت : تأکید سردار شهید محمدکاظم زاده بر اهمیت تولید را می‌توان به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری با عنوان مهار تورم و افزایش تولید پیوند داد که نشان می‌دهد آن شهید گران‌قدر پیام ولایت را سال‌ها قبل دریافت کرده بود و به همگان توصیه کرد .

مدیرعامل ذوب‌آهن ، ضمن تقدیر از جامعه کارگری ، تلاشگران ذوب‌آهن اصفهان را نمونه کامل کارگران پرتلاش و بادانش دانست و اظهار داشت : همکاران ما در کنار کوره با حرارت ۱۸۰۰ درجه کار می‌کنند و لذا باید در کنار آن‌ها باشیم تا بتوانیم سختی کار آن‌ها را به‌درستی درک کنیم .

وی با اشاره به اینکه در ذوب‌آهن اصفهان ، کارگران و خانواده آن‌ها در برنامه‌های مدیریتی موردتوجه ویژه هستند ، گفت : هم‌اکنون در این شرکت برنامه بازدید خانواده‌ها از خط تولید ، برنامه‌های کوه گشت ، مسابقات فرهنگی و ورزشی و ... در راستای ایجاد فضای شاد و بانشاط در محیط خانواده و کار با جدیت دنبال می‌شود .

کوهی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از ۵۸ کارگر نمونه ذوب‌آهن اصفهان گفت : از خانواده همکاران ذوب آهنی که با فراهم نمودن محیطی امن و آرام برای همکاران ما ، شرایط لازم برای نقش‌آفرینی این عزیزان در امر تولید را مهیا می‌کنند سپاسگزارم و امیدوارم بتوانیم با برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های گوناگون ، قدردان زحمات آن‌ها باشیم .

 

دیدگاهتان را بنویسید