243863

بازدید خانواده ها از خط تولید ،عشق و تعصب به ذوب آهن را افزایش می دهد

دنیای معدن: چهارمین برنامــه بازدید خانواده های کارکنان از خط تولید در سال ۱۴۰۲ به منظور آشنایی هر چه بیشتر خانواده ها با شرایط کار و فعالیت در ذوب آهن اصفهان ، همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای فرزندان، والدین و تهیه عکس یادگاری در میدان آهن با حضور ۱۱۷ خانواده (۳۹۵نفر) و تعدادی از مسئولین شرکت ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار شد.

اسداله اسدی سرپرست مستندسازی و امور سمعی و بصری مدیریت روابط عمومی شرکت با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی زحمت کشان این عرصه گفت : روابط عمومی در دنیا به عنوان هنر هشتم است و روابط عمومی ذوب آهن نیز به منظور ارتباط بیشتر و بهتر با خانواده ها این بازدیدها را برگزار می نماید تا خانواده ها شناخت و تصویر درستی از محل کار شاغلین داشته باشند و بدانند تلاشگران شرکت با چه شرایطی فعالیت می کنند.

وی افزود : بر اساس نظر سنجی های انجام شده در هفته های گذشته این بازدیدها تاثیرات مثبتی بر خانواده های کارکنان داشته است و این امر شاهدی بر نقش مهم روابط عمومی در ارتباط مستحکم و ایجاد انگیزه در کارکنان است.

وی ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران این برنامه گفت : تلاش شد تا با رقم زدن لحظاتی خوش، در ذهن خانواده کارکنان خاطرات خوبی از ذوب آهن اصفهان ماندگار شود.

در این بازدید که با تولد نرگس اسماعیلی فرزند نوروز علی شاغل در مدیریت خدمات و امور رفاهی همزمان شد، هدیه ای در تالار آهن به رسم یادبود از طرف روابط عمومی شرکت به وی اهدا گردید .

در حاشیه این بازدید با تعدادی از شرکت کنندگان گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید :

حسن کیانی راننده پایه یک مدیریت راهبری و پشتیبانی ماشین آلات و خودروهای سنگین با ۲۹ سال سابقه کار ضمن ابراز خرسندی از حضور در این بازدید گفت: همیشه اعضای خانواده ام دوست داشتند از محل کارم در کارخانه بازدید کنند. این گونه بازدیدها می تواند تاثیر مثبتی بر اعضای جوان خانواده داشــته باشــد زیرا از طریق آشنا شدن با خط تولید و مشقات کار و تلاش، بیشتر قدر زحمات سرپرست خانواده خود را می دانند.

 وی افزود: پیشــنهاد می کنم برنامه های بازدید به نحوی در نظر گرفته شود که مدیریت های مختلف در یک روز از خط تولید بازدید داشته باشند تا علاوه بر آشنایی با روند تولید، خانواده ها نیز از نزدیک با همدیگر آشنا شوند.

بهزاد یزدانی تکنسین برق در مدیریت تولید و توزیع برق با ۱۶ سال سابقه با اشاره به اینکه یک سال است ازدواج کرده، گفت : خانواده ها از طریق بازدید از کارخانه با چگونگی تولید محصولات فولادی و همچنین سختی کار همسران خود آشنا می شوند.

وی افزود: تنوع برنامه های بازدید بالا و بسیار جالب بود. این موضوع دلگرمی بیشتر برای کارکنان را در پی دارد. امید است برنامه های بازدید بیشتری در نظر گرفته شود تا کارکنان بتوانند کارخانه را بهتر به خانواده خود معرفی کنند.

ابراهیم پور احمدی ناظر حمل ونقل مدیریت خدمات و امور رفاهی، ذوب آهن اصفهان را جبهه صنعت کشور دانست که بازدید از آن برای همگان می تواند خاطره انگیز و جذاب باشد و گفت : بازدید از شرکت برای قشر جوان و فرزندان خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان مفید است زیرا با این صنعت آشنا می شوند و احساسات متفاوتی در آنها ایجاد می شود و می توانند شرایط سخت کار در ذوب آهن را بهتر درک کنند. این آشنایی می تواند تاثیرات بیشتری بر فرزندان داشته باشد زیرا باعث علاقه آنها به این صنعت خواهد شد.

اکبر اسلامی تکنسین شیفت اتوماسیون در مدیریت اتوماسیون و ارتباطات با اشاره به اینکه یک سال است ازدواج کرده  گفت : بازدید خانواده ها از خط تولید ایده بســیار جذابی اســت که برای خانواده های کارکنان اجرایی شــده و اینکه همسران می توانند با محیط سخت کاری ذوب آهن اصفهان آشنا شوند بسیار خوب است .

وی افزود : اولین برنامه اســت که همراه با خانواده در ذوب آهن اصفهان یک روز را ســپری می کنیم و این مهم برای روحیه من و همسرم بسیار مفید است.

صفر علی اسماعیلی اپراتور نورد ۶۵۰ با ۲۲ سال سابقه، تنوع برنامه های این بازدید را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت : از همان ابتدای روز، برنامه های متنوع و جالبی برای فرزندان و خانواده ها انجام شد که شایسته تقدیر است .

وی افزود : این گونه بازدیدها تأثیر بسیار بالایی در روحیه پرسنل و خانواده هایشان دارد و فعالیت در محیط سخت و خشن ذوب آهن اصفهان باعث افتخار است .

بر اساس نظر سنجی انجام شده ،این بازدید با رضایت حدود ۹۰ درصدی همراه بود . همچنین از بین شــرکت کنندگان در نظر سنجی مربوطه ده نفر به قید قرعه انتخاب شدند که از یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با مراجعه به مدیریت روابط عمومی ، سرپرســتی امور فرهنگی و تشریفات (تلفن : ۴۹۴۴) می توانند هدایای خود را دریافت کنند .

اسامی منتخبین : عبدالکریم جوکار مدیریت اموال وانبار - محسن محمدی مدیریت آگلومراسیون ، علیرضا حیدری مدیریت نورد - علیرضا قاسمی مدیریت کک سازی - امین امیری مدیریت فولادسازی - مهدی سبحانی مدیریت فولادسازی - سید علی میرحسینی مدیریت نورد - امید آقاجان مدیریت نورد - مهران فیروزی مدیریت آگلومراسیون و مسعود کریمی مدیریت اتوماسیون وارتباطات.

 

دیدگاهتان را بنویسید