243755

نشست پایش دوره ای طرح های معدن و صنایع معدنی برگزار شد

دنیای معدن: نشست پایش دوره ای طرح های بخش معدن و صنایع معدنی ایمیدرو با هدف ارزیابی میزان پیشرفت و شناسایی موانع و مشکلات این پروژه ها برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن از (ایمیدرو)، پایش دوره ای طرح های بخش معدن و صنایع معدنی ایمیدرو با حضور حسام مقدمعلی، معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، سعید پیرمرادی، مدیر صنایع معدنی، امید امامی، مدیر معادن، محمد آقاجانلو مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران و مدیران عامل و مجریان طرح ها برگزار شد.

محمدرضا احمدی مدیر عامل مجتمع فولاد کردستان در این نشست، گزارش پیشرفت و موانع و مشکلات موجود در روند اجرای پروژه احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی به روش پرد (PERED) با ظرفیت سالانه 1.6 میلیون تن درشهرستان بیجار و نیز پروژه احداث کارخانه فولادسازی و نورد گرم با ظرفیت سالانه یک میلیون تن در شهرستان قروه را بیان کرد.

همچنین سید محمد میرعارفین به بیان گزارش عملکرد طرح احداث کارخانه پترولیوم کک پرداخت. تامین و تخصیص خوراک این کارخانه یکی از مباحث مطرح شده در این نشست بود که مورد بحث قرار گرفت.

طی این نشست، آخرین وضعیت و چالش های طرح ساخت کارخانه تولید الکترود گرافیتی اردکان، طرح تیتانیوم کهنوج و نیز بوکسیت گینه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهایی نیز برای رفع آنها ارائه شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید