243320

درخشش ذوب‌آهن اصفهان در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

دنیای معدن: در سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید اصفهان ضمن اهداء لوح سپاس واحد برتر اقتصادی استان به مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان، از حسین احمدزاده کارگر نمونه این مجتمع عظیم صنعتی با اهداء تندیس جشنواره، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش دنیای معدن، سی‌ و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان هم‌زمان با روز جهانی کار و کارگر با حضور استاندار ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان و جمعی از مدیران و جامعه کار و کارگر استان دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد.

در این جشنواره از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان و مدیران واحدهای برتر اقتصادی استان در بخش‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.

استاندار اصفهان در این مراسم ضمن بزرگداشت مقام کار و کارگر اظهار کرد: اهمیت جامعه کار و کارگری و ترویج آن در حوزه معنوی و مادی، اهمیتی بی‌بدیل دارد چراکه وقتی کار با معانی آسمانی گره می‌خورد تجلی دیگری پیدا می‌کند.

سید رضا مرتضوی افزود: قبل از پیروزی انقلاب حتی نمی‌گذاشتند یک پیچ را تولید کنیم ولی امروز در صنعت نفت، فولاد، فناوری‌های نوین، پزشکی، فناوری‌های موشکی، هوافضا و... حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و این اتفاقات مدیون بخش تولید کشور است. باید این اتفاقات را بر مناره‌ها داد بزنیم که کارگران و مهندسین ما امروز چه دستاوردهایی را به نتیجه رسانده‌اند.

 

وی حل مشکلات بخش‌های اقتصادی را درگرو همدلی و تلاش جامعه کار و تولید دانست و افزود: در شرایط فعلی نیاز به همدلی و امیدآفرینی داریم که قطعاً می‌تواند دستاوردهای مهمی داشته باشد همچنان که با اقدامات انجام‌گرفته توسط صنایع استان اصفهان در انتقال آب موفقیت‌های زیادی حاصل‌شده است.

در این جشنواره کارگری نخبگان برتر و واحدهای برتر اقتصادی استان ازجمله ذوب‌آهن اصفهان معرفی و موردتقدیر قرار گرفتند و لوح سپاس واحد برتر اقتصادی استان در بخش فولاد به مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان اهداء شد .

 

همچنین در این جشنواره حسین احمدزاده از ذوب‌آهن اصفهان تندیس نخبه برتر استان در بخش فولاد را به خود اختصاص داد.

وی که در سال ۱۴۰۰ به استخدام ذوب‌آهن اصفهان درآمد، مدرک فوق‌لیسانس در رشته مهندسی مواد دارد و هم‌اکنون در بخش کوره بلند مشغول خدمت است.

احمدزاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طرح من با موضوع کمک به پوشش دهی سرامیکی فورم‌های کوره بلند با استفاده از محفظه پوشش دهی فولاد به جشنواره امتنان ارائه شد. وی از همکاران خود خواست که با همدلی و همفکری در جهت افزایش تولید اقتصادی شرکت را یاری دهند.

 

شایان‌ذکر است پنج هزار و ۲۴ نفر از کارگران، اعضای گروه‌های کاری و واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان در سی و چهارمین جشنواره "امتنان نخبگان جامعه کار و تولید" وزارت تعاون شرکت کردند که از برترین‌ها تجلیل به عمل آمد.

 

ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش درروند توسعه جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان با توجه به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب ازجمله اهداف برگزاری سی‌ و چهار مین جشنواره امتنان از کارگران است.

 

دیدگاهتان را بنویسید