243266

به مناسبت هفته کار و کارگر و در گفتگو با تلاشگران شرکت عنوان شد :

کارگران ذوب آهن اصفهان نماد تلاش و کوشش جهادی هستند

دنیای معدن: به مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر با تنی چند از تلاشگرانی ذوب آهنی گفتگو نمودیم که مشروح آن را در ادامه می خوانید: سجاد وزیری مکانیک تجهیزات تامین مواد گفت : کارگر ذوب آهنی یعنی تلاش،تعهد، جدیت در کار و دلسوز برای شرکت. به ذوب آهنی بودنم افتخار می کنم و آرزو دارم این مجتمع عظیم صنعتی همواره در اوج موفقیت باشد.

به گزارش دنیای معدن، عبدالکریم سارانی آتشکار کوره بلند با اشاره به اینکه جایگاه کارگران در دین مبین اسلام بسیار ارزشمند است و دسترنج این عزیزان همواره با برکت خاصی همراه می باشد،گفت : همه ما ذوب آهنی ها باید با جان و دل در راستای رشد تولید کارخانه تلاش و کوشش داشته باشیم.

علی جوهری تعمیرکار ارشد انرژیتیک گفت : موفقیت بیش از پیش ذوب آهن بزرگ را در عرصه های گوناگون آرزو دارم و از اینکه به عنوان یک کارگر ذوب آهنی در این اولین تولید کننده فولاد کشور فعالیت دارم، خوشحال هستم. زندگی من با توکل به خدا و کار و تلاش در کارخانه رونق گرفته است  و از این بابت خداوند متعال را شاکرم.

سید عمران حسینی فورمن تجهیزات برق و اتوماسیون گفت : تلاشگران ذوب آهنی در جهت پیشرفت کارخانه تمام تلاش فکری، فیزیکی و روحی خود را به کار می گیرند. نقش کارگران در ذوب آهن مانند زنجیری به هم پیوسته می باشد که هر کدام از حلقه ها مکمل یکدیگری است تا چرخ تولید کارخانه بدون هیچ وقفه ای پایدار بماند.

حسن میرعلایی آتشکار ماهر کوره بلند: آرزویم این است که ذوب آهن با نام بزرگی که دارد همیشه در قله پیشرفت و ترقی باشد. بابت کار در ذوب آهن، برکت و روزی حلالی که نصیبم شده است، خداوند بزرگ را شاکرم و برای رشد تولید کارخانه به سهم خودم از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهم کرد.    

 

محمود دری آتشکار ارشد کنورتور گفت : کارگر ذوب آهنی نماد شرافت، صداقت و قناعت است و آرزویم برای ذوب آهن که آن را خانه دوم خودم می دانم، رسیدن به اوج بهره وری و طی نمودن قله های ترقی و پیشرفت می باشد.کسب رزق و روزی حلال و برکت در زندگی ام را همیشه مدیون ذوب آهن هستم.  

احمد رضا بهرامیان فرزند جانباز ۷۰ درصد منوچهر بهرامیان شاغل در فولادسازی گفت: کارگران با ارائه ایده های خلاقانه در رشد و ارتقاء بهره وری شرکت نقش کلیدی دارند، آرزوم دارم ذوب آهن اصفهان بتواند با ظرفیت کامل تولید داشته باشد.

 مرتضی پارسامنش تکنسین ارشد مکانیک تعمیر پاتیل گفت : عزم،همت و عَرق جَبین کارگران ذوب آهن از مصادیق عبادت و بندگی خداوند متعال است.آرزو دارم مشکلات این کارخانه در بخش های مختلف مرتفع شود و تنوع  بیشترمحصول و سودآوری افزون تر را در این کارخانه شاهد باشیم.

مهدی شیر محمدی تکنیسین اتاق فرمان کارگاه ریخته گری مداوم گفت : کارگران ذوب آهن اصفهان نماد تلاش و کوشش جهادی هستند،امیدوارم سال جدید برای این مجتمع عظیم صنعتی،سال موفقیت ها باشد.  

مهدی بلوچی فورمن برق کنورتور گفت : کارگران مهمترین حلقه زنجیره تولید هستند،این قشر زحمتکش در بخش های گوناگون ذوب آهن اصفهان همواره با تلاش و کوشش شبانه روزی خودشان کارنامه ای سراسر افتخار را برای این مجتمع عظیم صنعتی رقم زدند.  

عمار فتاحیان مسئول شیفت انرژی کنورتور گفت : ذوب آهن یک برکت بزرگ برای کشور عزیزمان ، ایران محسوب می شود. ریل تولیدی این شرکت خودکفایی در تولید این محصول استراتژیک را برای ایران عزیزمان به ارمغان آورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید