243039

مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت رکوردهای جدید در تولید ماهانه گروه فولاد مبارکه پیامی صادر کرد

دنیای معدن: «در سال ۱۴۰۱ با عنایت خداوند متعال و با همت مثال‌زدنی کارکنان غیور فولاد مبارکه، شاهد تحقق دستاوردها و رکوردهای متعددی در بخش‌های مختلف شرکت بودیم که در عین فراز و نشیب‌های فراوان، در سال گذشته به ثمر رسید و فولاد مبارکه را به‌عنوان الگویی از عمل همه‌جانبه به شعار سال معرفی نمود.

متن پیام محمدیاسر طیب‌نیا به این شرح است : اکنون و در پایان نخستین ماه سال نیز شاهد ثبت رکوردهای ارزشمند ماهانه در نواحی آهن سازی، فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، نورد گرم، نورد سرد و هم‌چنین رکوردهای تولید ماهانه در شرکت های فولاد هرمزگان و ورق خودرو هستیم که نشان از عزم و اراده فولادین خانواده بزرگ فولاد مبارکه در ادامه افتخارآفرینی‌ها و نقش‌آفرینی ویژه در تحقق شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد.

امید است رکوردهای افتخارآمیز اخیر، نویدبخش پیشرفت همه‌جانبه‌ی گروه در دیگر زمینه‌ها و نیز تحقق اهداف سال فولاد مبارکه باشد.

این‌جانب ضمن عرض تبریک و خداقوت به همه عزیزان دست‌اندرکار که فروردین‌ماه مقارن با ماه مبارک رمضان را به ماهی طلایی برای فولاد مبارکه بدل کردند، آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان عزیز به‌ویژه کارکنان تلاشگر گروه فولاد مبارکه را دارم و پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک و تهنیت عرض می نمایم».

محمد یاسر طیب‌نیا

مدیرعامل فولاد مبارکه

 

دیدگاهتان را بنویسید