243011

گام بلند و استوار شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری با ثبت نخستین رکورد تولید در سال ۱۴۰۲

دنیای معدن: تلاشگران شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری موفق شدند با تولید 27 هزار و 212 تن ورق گالوانیزه در فروردین‌ماه سال 1402 روند موفقیت‌آمیز رکوردشکنی‌های سال 1401 را ادامه دهند.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو ضمن اعلام این خبر افزود: کسب این افتخار در 27 روز کاری و در شرایطی به دست آمد که خط تولید طی چهار روز ابتدای فروردین‌ماه به علت تعمیرات عملاً متوقف بود.

حمید شجاعی رکورد تولید ماهانه قبلی شرکت ورق‌خودرو را مربوط به دی‌ماه سال گذشته به میزان 27 هزار و 8 تن اعلام و تصریح کرد: میزان تولید در فروردین‌ماه سال جاری 204 تن افزایش یافته است.

ثبت این عدد نتیجه زحمات، فداکاری و غیرت کارکنان زحمتکش خط مقدم تولید و سایر واحدهای پشتیبانی و بازرگانی بوده که با زبان روزه در ماه مبارک رمضان از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

حمید شجاعی در ادامه افزود:

به فضل الهی و کوشش تیم‌های کاری در قسمت‌های گوناگون شرکت ورق خودرو، سال ۱۴۰۲ سال دستاورهای بزرگ در امر تولید و توسعه در جهت تحقق حداکثری شعار رشد تولید و مهار تورم خواهد بود.

مدیر عامل شرکت ورق خودرو در خاتمه، این دستاورد ارزشمند را به همه همکاران، فعالان عرصه صنعت، ذی نفعان و گروه فولاد مبارکه تبریک گفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید