243009

رزمایش همدلی و کمک های مومنانه شرکت فولاد اکسین برگزار شد

دنیای معدن: رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه امروز با حضور حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج)، دکتر صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان، اصغر رشنودی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، سرهنگ پاسدار عادل ساری معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوزستان و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران و کارکنان شرکت در فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، فعالیت فولاد اکسین خوزستان مصداق تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه رونق تولیدحجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با قدردانی از تلاش های انجام شده در شرکت فولاد اکسین خوزستان برای توجه به رونق تولید بیان کرد: این شرکت در چارچوب تخصصی، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی را دنبال می کند که قطعا اثرات و نتایج آن به رشد اقتصادی منجر می شود.

وی بیان داشت: این شرکت محصولی را تولید می کند که باعث قطع وابستگی کشور به محصولات خارجی شده که این موضوع مصداق تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است.

کارهای بزرگ در فولاد اکسین خوزستان انجام گرفت

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: تهیه و توزیع 4000 بسته معیشتی جهت نیازمندان در فولاد اکسین خوزستان اتفاق خیلی خوبی است که در ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر صورت پذیرفت.

وی افزود: این حرکت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای رفع محرومیت زدایی بوده که با همکاری آقای محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و کارکنان آن انجام شد و افتخار بزرگی برای این مجموعه فولادی است.

فولاد اکسین مولود انقلاب اسلامی

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین گفت: این شرکت مولود انقلاب اسلامی است و کارکنان این مجموعه تماما فرزندان این انقلاب هستند که با زحمات خود مایه مباهات ملت شریف ایران را فراهم آورده اند.

محمدی گفت: ما در مجموعه فولاد اکسین خوزستان در کنار تولید ورق فولادی نگاه ویژه به ایفای مسئولیت های اجتماعی داریم و خوشبختانه در ماه مبارک رمضان برنامه ویژه ای مانند برنامه انس با قرآن در مناطق مختلف اهواز و کارون با هدف همدلی صنعت و مردم و رزمایش مواسات کمک های مومنانه را با همت یکایک کارکنان شرکت اجرایی نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید