229270

در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید انجام شد؛ از مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تقدیر شد/ فولاد اکسین خوزستان واحد نمونه کاندید جشنواره امتنان کشور شد

دنیای معدن: در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید به پاس تلاش‌ها و زحمات امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین که منجر انتخاب این شرکت به عنوان واحد نمونه استان خوزستان شد، تقدیر بعمل آمد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، امروز یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه اختتامیه سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید خوزستان با حضور ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، معاون اقتصادی و معاون سیاسی امنیتی استانداری خوزستان، امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین برگزار و شرکت فولاد اکسین به عنوان واحد نمونه استان انتخاب شد.

استقرار ترانس مالکیتی پست برق که در تعمیرات سالیانه شرکت انجام شد، سود ۲۵۰۰ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۰ با وجود قطعی برق در خرداد و تیرماه نشان داد که تحریم‌ها بر شرکت فولاد اکسین اثر نداشته و روز به روز در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد.

شرکت فولاد اکسین در انجام مسئولیت‌های اجتماعی شامل برپایی موکب اربعین، بسته معیشتی و همیاری در زیرساخت‌های شهری و نظایر آن، همواره در صحنه حضور داشته و دارد.

همچنین این شرکت توانست صادرات محصولاتش به قلب اروپا را از خردادماه سال ۱۴۰۰ از سربگیرد و پرچم فولاد اکسین در این کشور‌ها را به اهتزاز دربیاورد.

رضایتمندی مسئولان کشوری و استانی از عملکرد شرکت فولاد اکسین در کنار اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و ایثارگران از دیگر نقاط عطف این شرکت است.

تولید ورق فولادی استراتژیک API۵LX۸۰PSL۲ برای اولین بار در خاورمیانه نشان از چشم‌انداز بلند این شرکت برای تولید با کیفیت‌تر و متنوع‌تر محصولات است.

راه‌اندازی کارخانه فولاد سازی، نگاه جهانی به فولاد اکسین خوزستان، اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، تمرکز بر توسعه سبد محصولات و پرداختن به مسئله معیشتی خانواده کارکنان محور تصمیمات کلان شرکت در مسئله تولید، فروش محصولات و مسائل مرتبط با نیروی انسانی است.

گفتنی است؛ در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید به پاس تلاش‌ها و زحمات امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین که منجر انتخاب این شرکت به عنوان واحد نمونه استان شد، تقدیر بعمل آمد و این واحد تولیدی بعنوان واحد نمونه کاندید جشنواره امتنان کشور معرفی شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید