241152

استاندار اصفهان در آیین رونمایی از ورق فولاد زنگ‌نزن شرکت فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه الگوی امیدآفرینی و خنثی کردن نقشه های دشمن در کشور است

دنیای معدن: استاندار اصفهان گفت: یکی از زمینه هایی که اصفهان در آن پیشگام بوده حوزه فولاد است و فولاد مبارکه توانسته در سال‌های گذشته تولید خود را به بیش از ۱۰ میلیون تن برساند و به همین خاطر باید تلاش‌های دشمن برای ناامید کردن مردم را با ذکر چنین مطالبی خنثی کنیم.

به گزارش دنیای معدن، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین رونمایی از ورق فولاد زنگ‌نزن تولید شده در فولاد مبارکه اظهار کرد: حرکت در عرصه صنعت و تلاش برای تولید محصولات با تکنولوژی برتر برای کشورها یک ضرورت است و ما باید سعی کنیم جامعیت خودمان را در کشور برای تأمین نیازهایمان انجام دهیم.

استاندار اصفهان اظهار کرد: با پیشرفت‌هایی که طی ۴۳ سال گذشته در کشور انجام شده شاهد به بار نشستن زحمات گوناگون بخش های مختلف از جمله صنعت فولاد در کشور بوده‌ایم و این کار با تلاش دانشمندان و مهندسین انجام شده که اصفهان از دیرباز نقش‌آفرینی قابل توجهی در همه زمینه ها داشته است.

سیدرضا مرتضوی تصریح کرد: یکی از زمینه هایی که اصفهان در آن پیشگام بوده حوزه فولاد است و فولاد مبارکه توانسته در سال‌های گذشته تولید خود را به بیش از ۱۰ میلیون تن برساند و به همین خاطر باید تلاش‌های دشمن برای ناامید کردن مردم را با ذکر چنین مطالبی خنثی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از زمینه‌های دیگر نیز اصفهان همواره پیشتاز بوده و به طور مثال اصفهان از جایگاهی که پزشکان خارجی به ما خدمات می‌دادند امروز به میزبانی توریست‌هایی که برای درمان به استان می‌آیند رسیده‌ایم.

استاندار اصفهان گفت: باید از همه کارکنان عزیز در فولاد مبارکه به خاطر کسب این موفقیت‌ها تشکر کنیم و امید را برای رسیدن به قله‌های بعدی در این مجموعه رشد دهیم تا در نهایت شاهد موفقیت‌های بیشتری در این مجموعه بزرگ صنعتی باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید