242549

کارخانه صدر فولاد لرستان در مدار تولید

دنیای معدن: نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون مشکلات کارخانه صدر فولاد لرستان برطرف شده و در مدار تولید قرار دارد.

به گزارش دنیای معدن، مهرداد ویسکرمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار تحریریه معدن خبرگزاری صدا و سیما درباره آخرین وضعیت کارخانه صدر فولاد لرستان افزود: مراحل آزمایشی شروع به کار دوباره شرکت انجام شد که چند صد تن تولید هم داشته است. 

وی گفت: طبیعتاً شرکتی که چند سال تعطیل بوده و مشکلات حقوقی داشته و از مالکی به مالک دیگری منتقل شده است، یکسری مشکلات دارد. 

ویسکرمی ادامه داد: یکی از مشکلات دیگر بدهی به شرکت گاز استان بود که پیش از این تفاهمی انجام شده، اما شرکت به تعهدات خود عمل نکرده بود، طی مذاکراتی که با مدیر شرکت گاز صورت گرفت آن‌ها همکاری و همراهی کردند و مشکل گاز شرکت حل و قسط اول نیز پرداخت شد. 

وی گفت: مشکل دیگر، مطالبات کارگری بود که چند ماه به دلیل مسائل حقوقی، کارگران حقوق نگرفته بودند و معوقاتی داشتند که با  تأمین منابع حل شد.

ویسکرمی با بیان اینکه مشکل خاصی در راه اندازی دوباره صدر فولاد لرستان نداریم، افزود: یکسری مشکلات وجود دارد که هر تولیدی می‌تواند داشته باشد، الحمدالله این کارخانه اکنون راه اندازی شده و تولید می‌کند.

وی با اشاره به نوسانات ارزی گفت: واقعاً در جنگ اقتصادی هستیم، همه باید با همکاری و حمایت تولیدکنندگان در جهت ایجاد اشتغال و توسعه استان تلاش کنیم.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی افزود: مردم، کارگران و فضای رسانه‌ای استان باید برای افزایش بهره وری خط تولید، در کنار تولیدکنندگان باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید