223566

درخواست نماینده میانه از وزیر صمت برای حل مشکلات فولاد میانه

دنیای معدن: نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی از وزیر صمت خواست که سریعا مشکلات فولاد شهرستان میانه را برطرف کند.

به گزارش دنیای معدن، سیدمرتضی حسینی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: آقای فاطمی امین، علیرغم گذشت ۲۰ سال از بهره برداری از مجتمع فولاد میانه، همچنان در فاز ۲ متوقف مانده و توسعه نیافته است که این امر ناشی از بی برنامگی، ضعف مدیریت و بی توجهی مسئولان مربوطه وزارتخانه است.

وی افزود: ما به اوضاع آشفته و نابسامان فولاد شهرستان میانه معترض هستیم، چرا باید با وجود مجتمع صنعتی میانه، این شهرستان بالاترین آمار بیکاری را داشته باشد؟ این وضعیت برای مردم قابل تحمل نیست.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت مشکلات زیادی را به مجتمع فولاد میانه تحمیل کرده است، گفت: عملکرد دولت باعث عقب افتادگی مزمن فولاد میانه شده است. علیرغم اینکه بارها مسئولان دولتی و جنابعالی را در جریان این مسائل و مشکلات قرار داده ایم، وزیر وعده رسیدگی داده، اما با کمال تاسف تا این لحظه اقدام عملی از سوی مسئولان دولتی و حضرتعالی انجام نشده است.

نماینده مردم میانه در مجلس تاکید کرد: تا به حال به جز وعده های توخالی و حرف های تکراری و گفتاردرمانی چیز دیگری از مسئولان ندیده ایم. من و همکارم اسماعیلی از همین تریبون به وزیر و مسئولان اخطار می دهیم که اگر سریعا مشکلات فولاد شهرستان میانه را برطرف نکنید، به وظایف قانونی خود در مجلس عمل خواهیم کرد.

حسینی در پایان با گرامیداشت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: یاد شهدای دانش آموز زینبیه و ثارالله شهرستان میانه را گرامی می دارم.

 

دیدگاهتان را بنویسید