240257

وزارت صمت مجتمع فولاد میانه را ساماندهی کند

دنیای معدن-نماینده مردم میانه در مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت صمت گفت: وزارت صمت مجتمع فولاد میانه را ساماندهی کند تا زمینه اشتغالزایی برای جوانان فراهم شود.'

به گزارش دنیای معدن، مهدی اسماعیلی در گفت و گویی، با انتقاد از عملکرد وزارت صمت گفت: یکی از مطالبات اساسی مردم میانه ساماندهی مجتمع فولاد است چرا که اقدام مناسبی در این رابطه صورت نمی گیرد.

وی افزود: علی رغم تذکرات و جلسات متعدد برای اینکه عقب ماندگی 20 ساله مجتمع فولاد را ساماندهی ببخشیم و از نزدیک مشکلات آن بررسی شود اما وزارت صمت تاکنون هیچ اقدامی در این رابطه انجام نداده است و لذا انتقاد جدی به وزیر صمت وارد است.

نماینده مردم میانه بیان کرد: بخش اعظمی از مجتمع فولاد سود ده است و به حساب ایمیدرو واریز می شود لذا بایستی با این درآمد فازهای این مجتمع ارتقا یابند و تاکنون بایستی فاز دهم ساخته می شد اما چنین اتفاقی نیفتاده و در همان فاز دوم متوقف شده است.

اسماعیلی عنوان کرد: انتظار می رود مسئولان وزارت صمت در محل مجتمع حضور یابند و چالش های این شرکت را بررسی کنند تا موانع آن برطرف شود و قطعا این موضوع زمینه اشتغالزایی را فراهم می کند./

 

دیدگاهتان را بنویسید