242464

دیدار با جانباز افتخارآفرین ذوب‌آهنی

دنیای معدن:در روزهای آغازین سال جدید و در راستای تکریم خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران ذوب‌آهن اصفهان، مهدی کوهی مدیرعامل شرکت به همراه تنی از مسئولین سه‌شنبه نُهم فروردین‌ماه با خانواده جانباز سرافراز سردار حاج عباس شمس از یادگاران دفاع مقدس دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش دنیای معدن، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در این دیدار گفت: این مجتمع عظیم صنعتی با تقدیم ۲۹۹ شهید گلکون کفن، ۸۳ آزاده، ۱۵۲۷جانباز و دوازده هزار و ۵۲۳  ایثارگر و همچنین پشتیبانی از جبهه‌های جنگ در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های این عزیزان و رسیدگی به مشکلات آنها همواره جزئی از برنامه‌های شرکت می‌باشد. 

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان "مهار تورم، رشد تولید"، با هم‌افزایی بیش از پیش و با همکاری ایثارگران شاغل در شرکت تلاش می‌کنیم آینده‌ای روشن را برای ذوب‌آهن اصفهان محقق نماییم.

شایان ذکر است سردار حاج عباس شمس پیشکسوت ذوب‌آهنی و تنها جانباز قطع نخاع ۷۰ درصد کارخانه، سال ۴۷ در ذوب‌آهن اصفهان مشغول به خدمت شد. وی که در سال ۵۷ و در مبارزات و درگیری‌های انقلابی در محل کارخانه حضور فعال داشت، بارها توسط ساواک دستگیر و شکنجه شد. جانباز شمس بعد از پیروزی انقلاب از حوزه بسیج کارخانه به جبهه اعزام شد و در سال ۶۲ در عملیات والفجر ۴ در لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، تیپ قمر بنی‌هاشم قطع نخاع گردید و هم اکنون ۴۰ سال است که با درد و رنج فراوان زندگی می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید