241956

آغاز اولین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ذوب آهن اصفهان

دنیای معدن: اولین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)و شرکت های تابعه ۱۳ اسفندماه در باشگاه فجر و قدس ذوب آهن اصفهان آغاز شد .

به گزارش دنیای معدن، حسام باقری دبیر برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات در دو روز، با حضور ۱۲۰ شرکت کننده زن و مرد و در ۶ بخش حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل، تحقیق، ترتیل و مفاهیم برگزار خواهد شد که نفرات اول و دوم این بخش ها به غیر از مفاهیم ۲۲ تا ۲۵ اسفندماه دربیست چهارمین دوره مسابقات تامین اجتماعی شرکت خواهند کرد. وی افزود : این مسابقات برای اولین بار در هلدینگ شستا برگزار خواهد شد و امید است که باعث پیوند هر چه بیشتر خانواده ها با قرآن شود .

وی با اشاره به سطح این دوره از مسابقات گفت : داوران این مسابقات ۱۰ نفر از اساتید قرآن سازمان اوقاف اصفهان هستند که سطح مسابقات را بسیار بالاتر برده است .

حسین حسینی از کارخانه سیمان شاهرود و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات محفلی برای انس بیشتر با قرآن است و می تواند پیوند با قرآن را در فرهنگ خانواده ها محکم تر کند و کسانی که با قرآن دوستی کنند تاثیر بسیار خوبی در زندگی خود خواهند دید.

وی افزود: برگزاری مسابقه قرآنی، یک ارزش است و ذوب آهن اصفهان با برگزاری این مسابقات نشان داد که به دین و قرآن اهمیت ویژه ای می دهد.

راضیه شرافت از شرکت کنندگان ذوب آهنی در این مسابقات، گفت: شرکت در مسابقات قرآنی باعث انس و الفت بیشتر می شود و این مسابقات تاثیرات بسیاری در شکوفایی استعداد نسل جوان و باعث ایجاد امید، نشاط و معنویت در دل خانواده ها دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید