242009

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در بازدید از شرکت صنیع‌کاوه:

ظرفیت زنجیره فروش گروه فولاد مبارکه مزیت منحصربه‌فرد ماست

دنیای معدن-مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به همراه سرپرست معاونت فروش و بازاریابی و مدیر فروش داخلی این شرکت از شرکت آهن و فولاد صنیع‌کاوه تهران بازدید کرد.

به گزارش دنیای معدن از ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا در بازدید از شرکت آهن و فولاد صنیع‌کاوه تهران، تأکید کرد: ظرفیت زنجیره فروش گروه فولاد مبارکه جزو مزیت‌های منحصربه‌فرد گروه است. متأسفانه در سال‌های اخیر از پتانسیل مراکز خدماتی به‌درستی استفاده نشده، اما خوشبختانه طی یک سال گذشته با سیاست‌گذاری صورت‌گرفته مبنی بر سرمایه‌گذاری در این بخش، استفاده از ظرفیت مراکز خدماتی در دستور کار قرار گرفته است. در این مسیر لازم است تا مراکز خدماتی به سمت شناسایی ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی حرکت کنند و در نهایت این مراکز به‌صورت مکمل در کنار یکدیگر قرار گیرند و برای فولاد مبارکه زنجیره ارزش ایجاد کنند.

وی ضمن تقدیر از مدیرعامل و هیئت‌مدیره صنیع‌کاوه بابت اصلاحات انجام‌شده در این شرکت، سلامت و شفافیت ایجادشده در شرکت صنیع‌کاوه را در راستای اصلاحات انجام‌شده در کل گروه فولاد مبارکه دانست.

طیب‌نیا ضمن تأکید بر ایجاد هم‌افزایی در میان شرکت‌های خدماتی در ادامه افزود: شرکت فولاد مبارکه می‌تواند بخشی از اقدامات خود را بر عهده این مراکز بگذارد.

وی مراکز خدماتی را به رفتن به سمت طرح‌های نوآورانه تشویق کرد و افزود: شرکت‌هایی همچون آهن و فولاد صنیع‌کاوه تهران می‌توانند به سمت طرح‌های جدید و اقدامات توسعه‌ای حرکت کنند. هلدینگ فولاد متیل نیز باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود در مراکز خدماتی خود و استفاده از منابع موجود در آن‌ها حرکت به سمت اجرای طرح‌های نوآورانه در این مراکز را تسریع بخشد تا در نهایت هدف فولاد مبارکه مبنی بر تبدیل شدن به صنعت فولادی نوآور سرعت گیرد.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه افزود: در این زمینه ایجاد مراکز تحقیق و توسعه می‌تواند زمینه‌ساز کارهای نوآورانه در شرکت‌های فولادی باشد. در حال حاضر سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در حوزه نوآوری چند صد برابر شده است.

طیب‌نیا تصریح کرد: راه‌اندازی مراکز خدماتی و خرده‌فروشی، یک شبکه مویرگی فروش در کشور ایجاد کرده و امید می‌رود با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و رفع مشکلات در این بخش، شاهد گسترش توزیع محصولات فولاد مبارکه در کل کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مدیران ارشد صنیع‌کاوه توصیه کرد که به شناسایی نیاز و دغدغه مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولاتشان بپردازند و در این مسیر هدف‌گذاری لازم برای جذب مشتری بیشتر و توسعه بازار فروش را در دستور کار قرار دهند.

به گفته طیب‌نیا، شرکت فولاد مبارکه با داشتن زنجیره کامل فولاد از سنگ تا رنگ همواره به سمت ایجاد ارزش‌افزوده حرکت کرده و همین موضوع نیز فولاد مبارکه را با سایر شرکت‌های فولادی متفاوت ساخته است. ازاین‌رو مراکز خدماتی نیز می‌توانند همگام با فولاد مبارکه در این مسیر گام بردارند و به سمت ایجاد ارزش‌افزوده حرکت کنند.

رضا حیدری، سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه نیز در این بازدید، ضمن تأکید بر مأموریت مهم مراکز خدماتی در توزیع محصولات فولاد مبارکه در کشور، اظهار کرد: مراکز خدماتی با حرکت به سمت طرح‌های توسعه‌ای و ایجاد فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری در این بخش، می‌توانند آینده روشنی را برای خود ترسیم کنند.

وی تصریح کرد: شناسایی ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی یکی از اقداماتی است که اکنون در دستور کار مراکز خدماتی فولاد مبارکه قرار گرفته و امید می‌رود به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها باشیم

 

دیدگاهتان را بنویسید