239523

فولاد سنگان باز هم رکورد زد

دنیای معدن-مدیرکارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان با اعلام این خبر گفت: همکاران پرتلاش ما در واحد کنسانتره سازی با تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز، رکوردی جدید را ثبت کردند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط‌عمومی فولادسنگان، مدیرکارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان با اعلام این خبر گفت: همکاران پرتلاش ما در واحد کنسانتره سازی با تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز رکوردی جدید را ثبت کردند.

محمد گلی پور با اعلام اینکه این میزان تولید، بالاترین میزان تولید کنسانتره تابحال است، افزود : همکاران پرتلاش ما توانستند به میزان تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز دست یابند که با لطف خدا و همت مردانه موفق به تولید بالاترین میزان تولید کنسانتره از ابتدای راه اندازی تاکنون شدند.

وی ادامه داد: کارخانه کنسانتره سازی فولاد سنگان، نخستین کارخانه پنج میلیون‌تنی واحد کنسانتره در شرق کشور است که در کوران تحریم ها و به دست متخصصان داخلی راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

 مدیر کارخانه کنسانتره سازی  یادآور شد،با وجود مشکلات جاری و قطعی برق در تابستان، این شرکت مصمم است با تولید پایدار و با کیفیت در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال افرین، برنامه تولید ۳/۵ میلیون تن کنسانتره را محقق تا گامی ارزشمند در تولید پایدار و مطمئن بردارد.

بالاترین رکورد تولید روزانه کنسانتره در حالی بدست آمد که رکورد قبلی تولید روزانه کنسانتره به میزان ۱۸ هزار ۰۳۰ تن بوده است.

گفتنی است این شرکت دارای کارخانه‌های تولید گندله و کنسانتره سازی با ظرفیت تولید سالانه ۱۰میلیون تن در سال بوده که نقشی موثر و راهبردی در تامین پایدار مواد موردنیاز عظیم‌ترین فولادساز خاورمیانه «فولاد مبارکه» دارد .

 

دیدگاهتان را بنویسید