239884

فولادمبارکه؛ در صدر فروشندگان

دنیای معدن: فولادمبارکه، گروه صنعتی ایران‌خودرو و ملی صنایع مس ایران، سه‌شرکت برتری بودند که در هفته چهارم آذر، بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس‌کالای ایران را به ثبت رساندند. 

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایراسین، بورس‌کالای ایران برترین‌های خود در هفته سومین هفته آذرماه را براساس ارزش فروش شرکت‌ها در بازار فیزیکی اعلام کرد. جزئیات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

فولادمبارکه با ثبت معامله ۹۴‌هزار و ۱۳۰تن ورق سرد خودرو، لوازم‌خانگی، ورق گرم خودرو و ورق قلع‌اندود به ارزش بیش از ۲۳۰۲میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو با فروش ۴۱۰۰دستگاه خودرو شامل پژو۲۰۷ دستی و اتوماتیک و تارا دستی و اتوماتیک به ارزش بیش از ۱۷۵۵میلیارد تومان، دوم شد.

ملی صنایع مس ایران با فروش ۶‌هزار و ۲۳۶تن مس کاتد، مس کم‌عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گرانبها به ارزش نزدیک به ۱۳۱۰میلیارد تومان، در رتبه سوم قرار گرفت.

فولاد خوزستان با ثبت معامله ۶۴‌هزار تن تختال C و شمش بلوم به ارزش نزدیک به ۸۶۴میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

بهمن‌موتور با ثبت معامله ۷۰۰دستگاه خودرو شامل فیدلیتی و دیگنیتی به ارزش بیش از ۸۵۳میلیارد تومان پنجم شد.

ذوب‌آهن اصفهان ۴۹‌هزار و ۱۵۰تن تیرآهن، میلگرد و ناودانی را به ارزش بیش از ۸۱۴میلیارد تومان به فروش رساند و ششم شد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با فروش ۱۷۰‌هزار تن کنسانتره و گندله سنگ‌آهن و شمش بلوم به ارزش بیش از ۶۳۴میلیارد تومان هفتم شد.

صبا فولاد خلیج‌فارس با ثبت معامله ۶۹‌هزار و ۵۰۰تن آهن‌اسفنجی بریکت به ارزش بیش از ۵۹۴میلیارد تومان، هشتم شد.

پالایش نفت اصفهان با فروش ۵۶‌هزار تن وکیوم‌باتوم و لوب‌کات سبک به ارزش بیش از ۵۷۳میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

فولاد روهینای جنوب نیز با ثبت معامله ۲۹‌هزار و ۴۵۸تن سبد میلگرد ساده صنعتی و ثبت ارزش ۵۲۴میلیارد تومانی جاسگاه دهم را کسب کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید