238520

مدیر مجتمع فولاد سبا خبر داد؛

تولید محصولات جدید در مجتمع فولاد سبا

دنیای معدن: مدیر مجتمع فولاد سبا از تولید محصولات جدید در مجتمع فولاد سبا خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، این مجموعه طی ماه‌های آتی محصولات جدیدی را تولید خواهد کرد.

به گزارش دنیای معدن، محمود محمدی فشارکی، مدیر مجتمع فولاد سبا در اختتامیه سمپوزیوم فولاد ۴۰۱ در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: طی یک سال گذشته گروه فولاد مبارکه دستاوردهای قابل توجهی داشته و نتیجه این دستاوردها در راستای اعتلای صنعت کشور بوده است.

وی با اشاره به دست‌یابی مجتمع فولاد سبا به رکوردهای تولید کمّی و کیفی طی یک سال گذشته افزود: تلاشگران مجتمع فولاد سبا علی‌رغم این که موفق شدند میزان تولید ماهیانه محصولات در این مجموعه را از ۱۰۸ تن به ۱۴۰ تن برسانند، کیفیت محصولات را به بیش از ۹۸ درصد رساندند.

مدیر مجتمع فولاد سبا خاطرنشان کرد: این مجموعه در سال جاری ۸ محصول ویژه و جدید تولید کرده که از جمله این محصولات، فولاد الکتریکی و ورق آجدار بوده که در حال حاضر سهم قابل توجهی از نیاز کشور از خارج تأمین می‌شود.

وی در پایان تولید فولاد کورتن در مجتمع فولاد سبا را دارای اهمیت بالایی دانست و گفت: این محصول کاربرد دریایی دارد و از دیگر دستاوردهای تولیدی مجتمع فولاد سباست؛ براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، این مجموعه طی ماه‌های آتی محصولات جدیدی را تولید خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید