237288

با همت جهادی فرزندان فولاد خوزستان؛

ساخت دربهای جانبی واگن های باری لبه کوتاه برای اولین بار در استان خوزستان توسط شرکت لکوموتیو ریل اروند

دنیای معدن: تلاشگران شرکت فولاد خوزستان با کوشش شبانه روزی خود و با بومی سازی توانستند به دانش ساخت درب های جانبی واگن های باری لبه کوتاه برای اولین بار در استان خوزستان دست پیدا کنند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی شرکت فولادخوزستان،امیرحسین صرفه جو سرپرست تعمیرات شرکت لکو موتیو اروند از شرکتهای تابعه فولاد خوزستان با اشاره بر لزوم تحول در تولید و بومی سازی گفت:امروزه در مجموعه های تولیدی باید با اتکا بر دانش و استفاده از ظرفیت های داخلی،بستر لازم برای تولید و ساخت قطعات در داخل خود شرکت ها بوجود آید و بومی سازی طراحی و فناوری فراهم شود. 

صرفه جو با اشاره به خودکفایی و خودباوری کارکنان شرکت در تولید و ساخت محصولات گفت: برای اولین بار در شرکت لکوموتیو ریل اروند توانستیم با همت فرزندان فولاد خوزستان با هدف حمل بار و تعمیرات جاری،ویژه و اساسی انواع واگن های باری در راستای تولید و ساخت،درب های جانبی باکیفیتی جهت واگن های باری لبه کوتاه برای اولین بار در استان خوزستان طراحی و تولید کنیم. 

سرپرست تعمیرات شرکت لکوموتیو ریل اروند افزود : پیش از این تولید این درب ها در چند استان دیگر انجام می شد و واگن های لبه کوتاه جهت نصب این درب ها باید به استان دیگر اعزام می شدند اما امروز با تلاش متخصصان جوان فولادی،این اتفاق ارزشمند در شرکت رقم خورد. 

صرفه جو طراحی این درب ها را گام بلندی در راستای تحقق عمل به شعار سال مقام معظم رهبری در حوزه کار‌جهادی دانست و افزود: یکی از برنامه ریزی های جدید شرکت لکوموتیو اروند اهمیت بومی سازی،دانش طراحی و ساخت این درب ها با بیشترین کیفیت و کمترین هزینه بوده است و ما با توان داخلی توانستیم در کنار تولید،کیفیت این محصولات را به شکل ویژه ای نیز افزایش دهیم و واژه دانش بنیان را با ظرفیت و توان داخلی فرزندان فولادی تعریف نماییم . 

سرپرست تعمیرات شرکت لکوموتیو ریل اروند با اشاره به مزایای اجرای این پروژه گفت:حذف هزینه های رفت و برگشت واگن ها جهت تعمیرات به خارج از استان،کاهش مدت زمان تعمیرات اساسی واگن‌ها ،صنعتی سازی در راستای تامین و فروش درب ها به سایر شرکت ها ، بازگرداندن سود حاصل از تعمیرات این نوع واگن ها در مجموعه فولاد خوزستان و بالا بردن کیفیت های نوع ساخت و طراحی درب ها طبق استاندارد های از مهمترین مزایای اجرای این پروژه است.

وی در پایان گفت: این اتفاق یک دستاورد ارزشمند برای ما است و شایسته می دانم از حمایت های بی دریغ مدیر عامل و هیئت مدیره محترم شرکت فولاد خوزستان و هیئت مدیره محترم شرکت لکوموتیو ریل اروند برای تحقق بومی سازی در شرکت لکوموتیو اروند که انرژی و انگیزه مضاعفی را در ما برای پیشبرد این پروژه تقویت نمودند،تشکر و قدردانی نمایم.

www.ksc.ir

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

 

دیدگاهتان را بنویسید