236289

رویداد همایشی و نمایشگاهی فولاد کشور آبان ماه در کیش برگزار می شود

دنیای معدن- نمایشگاه و سمپوزیوم فولاد کشور در قالب بیست و چهارمین همایش پژوهشگران این صنعت با موضوع چالش ها و راهکارهای صنعت فولاد در دوران پسا کرونا آبان ماه امسال در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش دنیای معدن از دبیرخانه این همایش، بیست و چهارمین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور ۱۰ تا ۱۲ ابان ماه ۱۴۰۱ با عنوان سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱ در ۲ بخش نمایشگاهی و همایشی توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست اندر کاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققان برای تبادل نظر به منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت با انجام مشاوره و آشنایی با آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی صنعت فولاد کشوراز هداف برگزاری سالانه سمپوزیوم های فولاد توسط انجمن آهن و فولاد ایران با حمایت شرکت های فولادی و دانشگاه های کشور است.

ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی، بررسی موانع و چالش ها، نحوه تعامل با یکدیگر و راهکارهای پیشبرد اهداف با حضور فعالان دولتی و خصوصی صنعت، صنایع بالادستی و پایین دستی، متخصصین فولاد کشور از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

شرکتهای فولاد خوزستان، فولاد مبارکه ، ذوب آهن اصفهان، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، فولاد آلیاژی ایران، سنگ آهن مرکزی ایران ، گروه صنعتی ایران ترانسفو، فرا طرح فولاد، گروه سرمایه گذاری و صنعتی آرین حدید و گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش از جمله حاضران در نمایشگاه فولاد کشور خواهند بود.

نمایشگاه و همایش دوره قبل نیز با حضور بیش از ۲۷۵ شرکت داخلی و خارجی، از کشورهای آلمان و ایتالیا، فرانسه، هند، ترکیه ، چین، انگلستان، هلند ، سوئد و اسپانیا ۲۳ تا ۲۵ آذر سال گذشته در نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید