236224

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان جزئیات برنامه تحول در ساخت و ساز را اعلام کرد

۱۲ محصول جدید در سبد« ذوب‌آهن»

دنیای معدن- سارا اصغری : نشست خبری شرکت ذوب آهن اصفهان با محوریت نقش شرکت ذوب آهن اصفهان در استحکام و ایمنی ساختمان‌‌‌ها و افزایش سرعت ساخت و کاهش هزینه‌‌‌ها با رویکرد ملی نهضت ملی مسکن، ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران برگزار شد.

ذوب آهن ۶۶‌درصد تیرآهن کشور را تولید می‌کند

ایرج رخصتی اقتصاد مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این نشست خبری که شرکت ذوب آهن از نظر کمی و کیفی چه نقشی در طرح نهضت ملی مسکن دارد، گفت: ‌‌‌ در تاریخچه شرکت ذوب آهن، شاهد تغییرات اساسی در این شرکت به‌‌‌ویژه پس از انقلاب بوده‌‌‌ایم. روزی که ذوب آهن ۵۰۰‌هزار تن محصولات فولادی با تنوع بسیار داشت، در حالی که امروز این شرکت افزون بر ۵۳ نوع محصول فولادی دارد. اکثر محصولات فولادی ساختمانی در سبد تولیدی ذوب آهن موجود است. ۶۶‌درصد تولید تیرآهن در کشور متعلق به ذوب آهن است و قصد داریم به سمت تولید انواع تیرآهن‌‌‌هایی پیش برویم که صد‌درصد متعلق به ذوب‌آهن باشد که می‌تواند تحول اساسی در زمان، قیمت و وزن ساخت‌وساز ایجاد کند که با افتخار این مسیر را دنبال می‌‌‌کنیم.

رخصتی درباره استاندارد و کیفیت محصولات فولادی در ساختمان‌‌‌سازی عنوان کرد: در حال حاضر استانداردهایی که در زمینه ساخت‌وساز در کشور وجود دارد، استانداردهای قوی‌‌‌ به‌‌‌شمار می‌رود، بدون شک اداره استاندارد در این زمینه نظارت کافی را دارد. شرکت ذوب آهن روی کیفیت محصولات خود تا این لحظه به هیچ عنوان کوتاه نیامده است. این میراث اخلاقی از گذشته تاکنون به ذوب‌آهن رسیده و هم‌‌‌ اکنون امانتی است که باید به آیندگان بدهیم. کیفیت در ذوب آهن با تولد این شرکت متولد شده و یک کارخانه‌‌‌ به شدت کیفیت‌‌‌محور است. جامعه مهندسان اگر عنوان می‌کنند که با اطمینان بسازیم، این اطمینان ساختن در فرآیند تولید ذوب آهن نهادینه شده است. به نظر ما کیفیت محصولات فولادی ساختمان‌‌‌سازی قابل معامله با هیچ چیز نیست، از این رو مدیریت کیفیت در ذوب آهن یک واحد بسیار و مستقل است.

 

دیدگاهتان را بنویسید