235400

در بازدید از گروه صنایع خودروسازی عقاب افشان عنوان شد؛

ورق خودرو درصدد تأمین پایدار نیاز صنایع خودروسازی به محصولات گالوانیزه است

دنیای معدن: ​مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در بازدید از گروه صنایع خودروسازی عقاب افشان(اسکانیا) بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای سنگین حمل مسافر درون و برون شهری کشور تاکید کرد شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری درصدد تأمین پایدار تمامی نیاز صنایع خودروسازی کشور به محصولات گالوانیزه است.

به گزارش دنیای معدن، حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در بازدید از گروه صنایع خودروسازی عقاب افشان(اسکانیا) بزرگترین تولیدکننده خودروهای سنگین حمل مسافر درون و برون شهری کشور تاکید کرد شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری درصدد تأمین پایدار تمامی نیاز صنایع خودروسازی کشور به محصولات گالوانیزه است.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال وبختیاری در بازدید از گروه خودروسازی عقاب افشان هدف از این بازدید را تعامل و هم‌افزایی و همکاری در راستای برطرف نمودن نیازهای فنی و تأمین محصولات گالوانیزه باکیفیت این شرکت عنوان کرد.

درابتدای این نشست صمیمی، مرادی مدیر کارخانه گروه خودروسازی عقاب افشان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه توضیحات مبسوطی از فرآیند تولید و چالش‌هایی که این شرکت درخصوص تأمین ورق گالوانیزه با آن مواجه است را باگروه فنی شرکت ورق خودرو مطرح نمود.

وی در ادامه افزود: با توان و ظرفیت و تنوع سبد محصولات گالوانیزه خودرویی موجود در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تأمین همه نیاز گروه خودروسازی عقاب افشان به سهولت قابل انجام است و از خروج رقم قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری و در هزینه های حمل و نقل نیز صرفه جویی خواهد شد.

حمید شجاعی نیز در بخش دیگری از صحبتهای خود خاطر نشان کرد رویکرد شرکت ورق خودرو چهارمحال وبختیاری در تعامل با صنایع خودروسازی کشور قطع وابستگی صنایع خودروسازی کشور از واردات محصولات گالوانیزه می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که نشست های فنی مشترک باشرکای خودروساز ما در سراسر کشور در چنین سطحی موجب هم افزایی و بهبود روند تولید در شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری و درک صحیح ازانتظارات صنایع خودروسازی گردد.

شایان ذکر است مقرر گردید نمونه های گریدهای جدید محصولات گالوانیزه استحکام بالا و فوق کششی و گرید های ویژه که شرکت ورق خودرو اخیرا با بهینه سازی خط تولید خود قادر به تولید آنها گردیده جهت انجام آزمایشات تخصصی به گروه خودروسازی عقاب افشان ارسال گردد.

گفتنی است شرکت خودروسازی عقاب افشان یکی از موفق ترین تولید کننده های اتوبوس بین شهری و حمل و نقل درون شهری باظرفیت تولید سالانه ۵ هزار دستگاه در بازارهای داخل و خارج کشور می باشد و تاکنون بخشی از نیاز خود به محصولات گالوانیزه را از شرکت ورق خودروتأمین نموده و هم اکنون درصدد است کل نیاز خود را از طریق شرکت ورق خودرو دریافت نماید.ایراسین

 

دیدگاهتان را بنویسید