234948

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در مراسم بزرگداشت روز ملّی صنعت و معدن:

فولاد مبارکه توسعه هدفمند صنعت فولاد و صنایع معدنی را در دستور کار دارد

دنیای معدن-مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: توسعه هدفمند صنعت فولاد و صنایع معدنی همواره در دستور کار شرکت فولاد مبارکه بوده و به دنبال آن است که با رفع نقاط ضعف و موانع موجود، پایداری صنعت فولاد را بیش از پیش تقویت کند.

به گزارش دنیای معدن، محمد یاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه ظهر شنبه ۱۱ تیر ماه در حاشیه مراسم بزرگداشت روز ملّی صنعت و معدن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه هدفمند صنعت فولاد و صنایع معدنی همواره در دستور کار شرکت فولاد مبارکه بوده و به دنبال آن است که با رفع نقاط ضعف و موانع موجود، پایداری صنعت فولاد را بیش از پیش تقویت کند؛ تحریم‌ها سبب شد که ما در بسیاری از بخش‌های تولید فولاد پیشرو باشیم و امروز در صنعت فولاد و تامین تجهیزات، هرچند که دشمنان همواره به دنبال تخریب ما هستند، می‌توانیم روی پای خود بایستیم.

وی افزود: همان‌گونه که رئیس‌جمهور در این مراسم بیان کرد، نقش دولت، هدایت، حمایت، نظارت و اولویت‌بندی در حوزه صنعت و معدن است که انتظار می‌رود مشکلات این بخش برای رشد و توسعه اقتصادی کشور برطرف شود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه بیان داشت: در صورتی که حمایت‌های دولت به درستی انجام شود، برای صنعت‌گران این اطمینان حاصل می‌شود که در حوزه‌های مختلف با اقتدار به اهداف از پیش تعیین‌شده خود برسند تا کشور در حوزه صنعتی و معدنی به سرآمدی و بالندگی برسد.

طیب‌نیا خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه وظیفه خود می‌داند به عنوان یکی از صنایع بزرگ کشور، از همه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها حمایت کند و در این راستا، مرکز نوآوری و فناوری در شرکت فولاد مبارکه، فعالیت‌های رو به رشدی را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: به لطف الهی و به واسطه سرمایه‌گذاری‌های هدفمند، طی ۲ دهه اخیر در حوزه صنعت و معدن، این بخش به نقطه قوّت اقتصاد ملّی کشور مبدّل شده است؛ صنعت فولاد در حوزه صنعت و معدن کشور پیشتاز بوده و به واسطه افزایش تولید و عرضه آن، امروز کشور ما در این بخش در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: دشمنان درصدد جلوگیری از توسعه صنعت و معدن کشور هستند اما در این بخش خود را مقاوم کرده‌ایم و به توفیق الهی، با رفع موانع موجود، با اقتدار و خودکفایی در حوزه صنعت و معدن، موفقیت‌های زیادی به دست می‌آوریم.

وی افزود: فولاد مبارکه در حوزه‌های زیرساختی و زیربنایی در صنعت فولاد کشور گام‌های بلندی برداشته و هم‌اکنون به سمت توسعه صنایع نسل ۴ و ۵ و هوشمندسازی صنایع موجود در حال حرکت است.

محمدیاسر طیب‌نیا در ادامه گفت: فولاد مبارکه علاوه بر راه‌اندازی مرکز نوآوری و فناوری، از هرگونه فعالیت‌های نظام‌مند دانش‌بنیان در حوزه صنعت فولاد حمایت می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید