230402

فولاد هرمزگان در مسیر تعالی سازمانی

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: شرکت فولاد هرمزگان با تعیین خط مشی تبیین شده در مسیر تعالی سازمانی مصمم گام برمی‌دارد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایراسین، عطاالله معروفخانی در گفت‌وگویی اظهار کرد: دریافت تندیس بلورین جایزه تعالی سازمانی توسط شرکت فولاد هرمزگان نتیجه زحمات کارکنان این شرکت است و افتخاری ارزشمند برای فولاد هرمزگان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر تعالی سازمانی ضرورتی اجتناب ناپذیر در شرکت فولاد هرمزگان است، تصریح کرد: کسب امتیاز لازم در ارزیابی‌های سازمان مدیریت صنعتی و دریافت تندیس بلورین جایزه تعالی سازمانی نشان از اراده و حرکتی واحد در همه زمینه‌های سازمانی به سوی درجات عالی پیشرفت و ترقی است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه شرکت فولاد هرمزگان در مسیر تعالی با یادگیری، نوآوری و برنامه‌ریزی گام برمی‌دارد، گفت: اطمینان دارم فولاد هرمزگان همچنان مسیر تعالی را با ارتقای جایگاه سرمایه‌های انسانی، توسعه صادرات به بازارهای جهانی، افزایش فروش با تمرکز بر محصولات ویژه، ارتقای بهره‌وری منابع، مدیریت هزینه‌ها و بهای تمام شده و افزایش رضایت مشتریان طی خواهد کرد تا به اهدافی نظیر سودآوری پایدار، سرآمدی در صنعت فولاد دست یابد که همه این اهداف با تلاش و همدلی کارکنان این شرکت میسر خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید