234924

آغاز جشن‌های ویژه تجلیل از دانش‌پژوهان ممتاز خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان

دنیای معدن: سلسله جشن های ویژه تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان برتر و ممتاز خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان با حضور مسئولین شرکت، تعدادی از دانش پژوهان برتر و خانواده های آن ها دهم تیر ماه در تالار مخابرات استان اصفهان آغاز شد .

به گزارش دنیای معدن، در اولین شب این جشن ها که با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همراه بود دانش پژوهان ممتاز و خانواده های آن ها در کنار هم موفقیت های فرزندان ذوب آهنی را جشن گرفتند و لحظه های شاد و به یاد ماندنی را شاهد بودند.

پشتیبانی از برنامه های شرکت از سطح خانواده ها شروع می شود.

 مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در حاشیه این آیین جشن در گفتگو با خبرنگار ما به نقش اجتناب ناپذیر خانواده های ذوب آهنی در تحقق اهداف این شرکت پرداخت و گفت: پشتیبانی از برنامه ها و تحقق اهداف ذوب آهن اصفهان از سطح خانواده شروع می شود. همکاران تلاشگر و با نشاطی که توانستند بیش از ده رکورد مختلف در شرکت ثبت کنند حتما در محیط خانواده از کار و تلاش آنها پشتیبانی و حمایت می شود.

وی از برنامه های شرکت برای آگاهی بخشی بیشتر اهداف شرکت به خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان خبر داد و افزود: لازم است خانواده ها از دستاوردها و اهداف شرکت اطلاع داشته باشند تا هم افزایی و همدلی بین این خانواده بزرگ روز به روز بیشتر شود.

 مهندس رخصتی موفقیت های بی نظیر فرزندان ذوب آهنی را پیامد عرق جبین و رزق حلال عنوان نمود و گفت: خوشحالم که فرزندان خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان با لیاقت و شایستگی  دستاوردهای علمی و پژوهشی بسیاری را برای همه ما به ارمغان آورده اند.

 شایان ذکر است؛ این جشن ها که برای تجلیل از ۷۲۰۰ دانش پژوه ممتاز  سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ و  با حضور خانواده های آن ها برگزار می شود به مدت یازده شب و در قالب دوازده برنامه، تا بیست و چهارم تیر ماه  در اصفهان و  فولاد شهر برگزار خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید