234078

بازدید مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از خطوط تولید شرکت و دیدار با خانواده مرحوم سلیمانی

دنیای معدن: مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان ۱۴ خردادماه از کوره بلند شماره ۳ و تعمیرات در حال انجام این بخش و همچنین نورد۶۵۰ و انبار آهن قراضه بازدید کرد و ضمن قدردانی از همت والای تلاشگران این بخش ها توصیه های لازم را در خصوص اجرای تعمیرات ارائه نمود.

به گزارش دنیای معدن، مهندس رخصتی همت تلاشگران این شرکت را ستودنی دانست و گفت : بزرگترین سرمایه ذوب آهن ، تلاش و جهاد فولادمردانش است که با شایستگی مفهوم غیرت و همت مردانه را جلوه گر ساخته اند.

مدیر عامل ذوب آهن ، سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و فعالیت تلاشگران ذوب آهن در راستای استقلال صنعتی و اقتصادی کشور را حرکت در جهت آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست .

وی همچنین با ابراز تاثیر و تالم نسبت به واقعه منجر به فوت علی سلیمانی ، همکار بخش کوره بلند ، با حضور بر سر مزار و دیدار با خانواده ایشان ،ضمن تسلیت مجدد به کانون داغدار ، از آن مرحوم که آتشکار ارشد این بخش بود ، به عنوان یکی از پرتلاش ترین و متعهد ترین فولامردان ذوب آهن نام برد.

شایان ذکر است تعمیرات اساسی کارگاه سرباره کوره بلند شماره ۳ طبق گراف به مدت یک ماه انجام می شود و کل تجهیزات این کارگاه نوسازی می گردد.

محسن عسکری معاون تجهیزات مکانیکی کوره بلند در این خصوص گفت : هدف اصلی این تعمیرات تعویض و تعمیر سیستم دانه بندی سرباره کوره بلند شماره ۳ است که برای اولین بار با توان متخصصین ذوب آهن انجام می شود .

وی افزود : از زمانی که کوره بلند شماره ۳ راه اندازی شده ،تعمیرات جزئی انجام شده ولی با توجه به شرایط تجهیزات و قطعات ، نیاز بود که این تعمیرات انجام شود.

معاون تجهیزات مکانیکی کوره بلند ، فعالیت های مهم این تعمیرات را مشتمل بر این موارد معرفی نمود : تعویض دودکش بخار ، تعویض درام سرباره ، ترمیم و تعویض گالری نوار نقاله cb۱ و ترمیم و تعویض راه‌ گاه ریزش و گالری نوار نقاله cb۲ ، ترمیم و بازسازی اسکلت فلزی و بونکرهای سرباره ، تعویض و ترمیم لوله های پمپ های سیال داخل درام pcc و prc ، بازسازی و ترمیم کولینگ تاور ( خنک کننده های آب ) و اتاقک دانه بندی سرباره .

وی از تمامی کارکنان کوره بلند درگیر در تعمیرات و  مدیریت هایی که در انجام تعمیرات اساسی حضور دارند خصوصا مدیریت های مهندسی نت مکانیک، نت ساختمان، ماشین آلات و... قدردانی نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید