232845

در برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت صورت گرفت:

همیاری خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد

دنیای معدن: شرکت ذوب آهن اصفهان شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه همچون سال های گذشته با حضور در برنامه یک شهر ضیافت در ماه مبارک رمضان در سنت حسنه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد همیاری نمود.

به گزارش دنیای معدن، مهندس ایرج رخصتی سرپرست  شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان در این خصوص گفت: این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان اولین تولید کننده فولاد در کشور از بدو تاسیس تاکنون همواره در راستای مسئولیت های اجتماعی در عرصه های مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، توسعه صنعت کشور ، ایجاد فضای سبز ، حفاظت از محیط زیست ، توسعه ورزش قهرمانی و همگانی عملکرد درخشانی داشته است.

وی با اشاره به دستاوردهای این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی  ، گفت: این مجتمع عظیم صنعتی در کنار تولید ، توجه به محیط زیست را در اولویت قرار داده  و با ایجاد ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز دست کاشت ، گام مهی در این جهت برداشته است.

وی ضمن اهداء مبلغ هشت میلیارد ریال کمک نقدی از سوی ذوب آهن اصفهان و شرکت های تابعه جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و همچنین دو میلیارد ریال از سوی مدیران این شرکت ، گفت: این خانواده بزرگ از سه دهه گذشته با ایجاد موسسه خیریه والفجر جهت کمک به نیازمندان فعالیت نموده و ماهانه مقداری ازحقوق کارکنان شرکت به این امر اختصاص می یابد.

مهندس رخصتی اظهار داشت : هفته گذشته نیز از سوی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان مبلغ ۵ میلیارد ریال در جشن گلریزان زرین شهر و مبلغ ۵ میلیارد ریال در جشن گلریزان فولادشهر جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اهداء شد .

شرکت پویش بازرگان ذوب آهن اصفهان نیز مبلغ ۲ میلیارد ریال جهت حمایت از خانواده های زندانیان جرائم غیرعمد اهداء نمود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید