234696

تقدیر نماینده مبارکه از رکوردشکنی فولاد مبارکه در عرصه تولید و خودکفایی

دنیای معدن: نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی از رکوردشکنی فولاد مبارکه در عرصه تولید و خودکفایی تقدیر کرد.

به گزارشدنیای معدن، دکتر صالحی، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت فولاد مبارکه از رکوردهای اخیر این مجتمع عظیم صنعتی و فعالیت‌های آن در شهرستان مبارکه تقدیر کرد.

صالحی در این دیدار گفت: تمام بار ترافیکی کنارگذر غرب بر روی شهرستان مبارکه است که امیدواریم با همراهی فولاد مبارکه و دولت مشکلات این حوزه رفع می‌شود و وزارت راه و شهرسازی باید از این همکاری استقبال کند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: با کمک و همراهی فولاد مبارکه زیرگذر قهنویه و مشکل محله نهچیر در حال رفع شدن است و با پایان یافتن احداث میدان قلعه‌حکیم از این پس بخش زیادی از حوادث رفع خواهد شد.

وی با توضیح اینکه همراهی با مردم یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت فولاد مبارکه است، تصریح کرد: به مردم شهرستان مبارکه اعلام کردیم که صنایع هم تهدید و هم فرصت هستند و می‌خواهیم که مردم از این فرصت بیشتر بهره‌مند شوند.

صالحی اضافه کرد: امروز کشاورزان ما علی‌رغم وعده بازگشایی، آبی به آن‌ها اختصاص پیدا نکرد و خسارت سنگینی به آن‌ها وارد شد. سایر اقشار هم از شهرها و روستاهای شهرستان مشکلات دارند که صنایع و به‌خصوص صنعت عظیم فولاد مبارکه می‌توانند به رفع برخی از این مشکلات کمک شایانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مدیرعامل اسبق فولاد مبارکه هنوز پس از گذشت سال‌های زیاد در بین مردم شهرستان نام نیک دارند. می‌خواهیم شما هم با تعامل و افزایش کمک‌ها به شهرستان مبارکه، نام نیک از مجموعه فعلی در شهرستان به‌جای بگذارید

وی با بیان اینکه کارهایی مهمی در شهرستان مبارکه انجام می‌شود که نیازمند حمایت فولاد مبارکه است، گفت: از پتانسیل‌های منطقه استفاده کنید تا این مجموعه‌ها تقویت و همچنین نیاز شما حل شود.

اولویت‌های شهرستان تعیین شود، کمک‌ها و وظیفه اجتماعی خود را انجام می‌دهیم

مدیرعامل فولاد مبارکه در این جلسه گفت: اولویت‌های شهرستان باید تعیین شود. کمک‌ها و وظیفه اجتماعی خود را انجام می‌دهیم و به دنبال فعالیت‌هایی هستیم که مردم ثمرات آن را ببینند و اعتقاد ما بر این امر است.

محمدیاسر طیب نیا بیان کرد: از توجه شما به مجموعه فولاد مبارکه و زحمات کارگران و رکوردهای اخیر این شرکت تشکر می‌کنیم. رکوردهای فوق‌العاده‌ای اخیرا توسط فولاد مبارکه شکسته شده، اما کمتر کسی از این مجموعه و زحمات کارکنان و کارگران تقدیر کرده و این نگاه شما قابل‌تقدیر است.

وی افزود: رکوردهایی که در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه امسال شکسته شد، عددهای بزرگی است. با توجه به کاهش برق صنایع، اگر رکوردها را نمی‌شکستیم و ذخیره نمی‌کردیم قطعا در تیرماه نمی‌توانستیم تعهدات را انجام دهیم و این بحران ما به بازارهای دیگر لوازم‌خانگی‌ها، خودرو و… منتقل می‌شد.

مدیرعامل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: با تمهیداتی که دیده شد، تمام تلاش خود را کردیم که علی‌رغم تمام مشکلات از برنامه‌ها عقب نیافتیم. اتفاقاتی که در دو ماه ابتدایی امسال رخ داد در سایه تلاش کارگران و کارکنان فولاد مبارکه رقم خورد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید