233024

اعتبار طرح رتبه بندی معلمان به همت دولت تخصیص یافته است

دنیای معدن- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح رتبه بندی معلمان در پایان دولت قبلی تصویب شد اما اعتبارات آن به همت دولت فعلی تخصیص یافته است.

به گزارش دنیای معدن، محمد حسین فرهنگی صبح امروز پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در تبریز گفت: با وجود اینکه معارفه مدیر کل جدید دیرتر انجام شد اما جزو کم سابقه‌ترین معارفه‌ها در استان است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و هم‌چنین استاندار، نقش تعیین کننده‌ای در این خصوص داشتند.

فرهنگی افزود: طرح رتبه بندی معلمان در پایان دولت قبلی تصویب شد اما اعتبارات آن در دولت فعلی تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: امید بر این است تا شاهد تحولات خوبی در آموزش و پرورش باشیم.

دستم را به سوی جوانان دراز می‌کنم

مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: با توجه به توسعه خیرخواهان آموزش و پرورش و دانش آموزان، یک روش را با عنوان سیاست کاری تصمیم خواهیم گرفت تا آخر کار ادامه خواهد داشت.

علیرضا صیادی ادامه داد: موضوع وحدت، این سیاست کاری است که تا پایان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ما به شهدا و میهن خود عشق می‌ورزیم و شهید سلیمانی الگو و تاریخ ماست.

صیادی بیان کرد: شور و شوق مدیر کل اسبق مدیر کل آموزش و پرورش را می‌ستایم و معلمین را ارج خواهم نهاد.

وی ادامه داد: دستم را به سوی جوانان دراز می‌کنم تا با علم و سیاست گذاری را با نیروی جوانی آمیخته خواهیم کرد تا ۷۵۰ هزار دانش آموز از نعمت تعلیم و تربیت برخوردار شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش بیان کرد: من برای معلمین کوتاهی نمی‌کنم و از معلمان می‌خواهم چنانچه تاکنون برای دانش آموزان، کوتاهی نکرده‌اند امیدوارم هم چنان کوتاهی نکنند.

دانش آموزان مهارت زندگی را باید در بیانیه گام دوم بیاموزند

وی افزود: امروز دانش آموزان، مهارت زندگی را در بیانیه گام دوم باید بیاموزند.

صیادی ادامه داد: ما به وصیت شهدا عمل خواهیم کرد و مدیریت جهادی را با جوانان شروع خواهیم کرد و تبریز قهرمان را هم‌چنان خدادوست بار خواهیم آورد.

امروز بعد از کش‌وقوس‌های فراوان بر سر تعیین تکلیف مدیریت آموزش‌وپرورش آذربایجان‌شرقی؛ «علیرضا صیادی» جایگزین جعفر پاشایی در این اداره‌کل شد.

علیرضا صیادی دارای دکترای تخصصی علوم سیاسی گرایش سیاست‌گذاری عمومی است که در سوابق او مدیریت ناحیه آموزش‌وپرورش ۵ تبریز و شهرستان اهر دیده می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید