234334

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

تامین برق صنایع بزرگ وظیفه همه مسئولان است

دنیای معدن-نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان وظیفه دارند برق مورد نیاز صنایع بزرگ و به ویژه فولاد مبارکه را تامین کنند.

به گزارش دنیای معدن، پروین صالحی در گفت‌وگویی با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده برای مصرف برق صنایع و به ویژه صنایع بزرگ مانند فولاد مبارکه اظهار داشت: تامین انرژی یکی از ملزومات صنعت برای تولید و به ویژه تولید با کیفیت است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به تامین برق صنایع توجه ویژه داشته باشند، افزود: این در حالی است که به دلیل افزایش دما و افزایش مصرف در بخش خانگی، خاموشی‌ها در صنایع اعمال می‌شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اخیرا در مجلس طرح توسعه فضاهای نیروگاهی کشور توسط صنایع مصوب شده است، ابراز داشت: باید توجه داشت که در کشور و در فصل گرما با کمبود یک هزار و ۵۰۰ مگاوات برق رو به رو هستیم و تا این نیاز تامین نشود با مشکل رو به رو خواهیم شد.

راه اندازی نیروگاه یک هزار مگاواتی فولاد مبارکه در شهر مجلسی

وی ادامه داد: فولادمبارکه برای این امر راه‌اندازی نیروگاه یک هزار مگاواتی و نیروگاه خورشیدی را در دستور کار دارد و به زودی این پروژه در شهر مجلسی شهرستان مبارکه افتتاح خواهد شد.

صالحی مبارکه گفت: تا قبل از افتتاح این نیروگاه‌ها همه مسئولان وظیفه دارند که با حمایت‌های مختلف برق مورد نیاز صنعت فولاد را تامین کنند و به عنوان نماینده مردم مبارکه در این زمینه همه توان خود را به کار خواهم گرفت.

وی در خصوص تسهیل در دریافت مجوزهای راه‌اندازی نیروگاه برق فولاد مبارکه در شهر مجلسی افزود: در این زمینه مجورهای لازم صادر و مطالعات مورد نیاز در حال انجام است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.ایراسین

 

دیدگاهتان را بنویسید