234326

سبزپوشی فولاد و فملی در بورس تهران

دنیای معدن: در معاملات امروز قیمت سهام اغلب نمادهای بزرگ بازار رشد کرده و گروه های بزرگ بازار مانند فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، استخراج کانه ای فلزی و فراورده های نفتی سبزترین گروه های بازار سهام هستند.

به گزارش دنیای معدن، در 2 ساعت ابتدایی معاملات امروز، دوشنبه بیست و سوم خرداد ماه، شاخص کل با رشد 37 هزار واحدی از نیمه کانال 1.5 میلیون واحدی بالا آمد و به سطح یک میلیون و 569 هزار واحد رسیده است.

شاخص کل هم وزن با 7 هزار و 494 واحد افزایش به سطح 428 هزار و 916 واحد رسیده است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد 285 واحدی در سطح 21 هزار و 293 واحد ایستاده است.

سبزپوشی صنایع بزرگ

در معاملات امروز قیمت سهام اغلب نمادهای بزرگ بازار رشد کرده و گروه های بزرگ بازار مانند فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، استخراج کانه های فلزی و فراورده های نفتی سبزترین گروه های بازار سهام هستند.

نماد های فولاد، فملی، میدکو و پارس بیش ترین اثر را در رشد شاخص کل بورس دارند و در فرابورس نیز نمادهای آریا، شگویا و صبا پیشران بازار هستند.

در جدول پرتراکنش ترین نمادهای بورس سآبیک صدرنشین است و شستا و شپنا در رتبه های بعدی هستند. در فرابورس نیز نمادهای ددانا، فزر و آریا پرتراکنش ترین نمادها هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید