234230

احیای کارگاه تولیدات نسوز ذوب‌آهن اصفهان حاصل خودباوری

دنیای معدن: مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در ادامه بازدیدهای مستمر خود از بخش های مختلف شرکت، از کارگاه تولیدات نسوز این مجتمع عظیم صنعتی بازدید نمود.

به گزارش دنیای معدن، مهندس رخصتی با اشاره به اینکه این کارگاه پیش از این در اجاره شرکت نسوزآذر بود، گفت: کارگاه تولیدات نسوز ذوب‌آهن اصفهان با مدیریت جدید و با جدیت در حال بازسازی است و به عنوان تنها تولیدکننده دولومیت زینتر عمل می‌کند که با توجه به نیازهای ذوب‌آهن اصفهان و سایر صنایع، نویدبخش آینده‌ای روشن در صنعت نسوز کشور است.

وی افزود : ذوب‌آهن اصفهان در نیم قرن حیات خود تجربه های بسیاری در صنعت نسوز دارد، لذا تحول و بازسازی این کارگاه که با استفاده از دانش متخصصین داخلی شرکت انجام می‌شود بطور حتم نتایج بسیار درخشانی را به دنبال خواهد داشت و می‌تواند چشم‌انداز روشنی پیش روی این مجتمع عظیم صنعتی قرار دهد.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: این شرکت با استفاده از تمام زیرساخت‌ها در حال بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود است و در این راستا با قدرت و نگرش مدیریتی جدید، در حال احیای این کارگاه‌هاست تا دوباره بتوانند در مدار تولید قرار بگیرند، بدین‌ترتیب یکایک کارگاه‌هایی که تعطیل بوده یا بهره‌وری کمی داشته‌اند با روحیه‌ای جهادی فعال خواهند شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید