232527

مهندس رخصتی در بازدید از کارگاه‌های پیرامونی شرکت تأکید کرد:

ایجاد مرکز ملّی تعمیرات وَلو های صنعتی در ذوب‌آهن اصفهان

دنیای معدن: ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان به همراه تنی چند از مدیران، سرپرستان و کارشناسان شرکت جمعه ۲ اردیبهشت‌ماه در کارگاه‌های پیرامونی کارخانه حضور یافتند و ضمن بازدید میدانی از محیط و مناطق کارگاهی با تلاشگران این بخش‌ها دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش دنیای معدن، این بازدید با هدف تجهیز کارگاه‌های پیرامونی کارخانه، از جمله ایجاد و راه‌اندازی مرکز تعمیرگاهی ولوهای صنعت فولاد و خطوط تولید شرکت‌های صنعتی در کلاس و فشارهای مختلف که یکی از نیازهای روزانه و مهم این کارخانه بزرگ صنعتی و سایر شرکت‌ها و صنایع کشور می‌باشد، انجام شد.

مهندس رخصتی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران شرکت که با همت بلند و با تکیه بر توان و تجربه کارگران و دانش فنی متخصصان داخلی به دستاوردها و رکوردهای متعدد دست یافتند، گفت: باید با تمام توان از همه ظرفیت‌های این کارخانه عظیم استفاده کنیم تا بتوانیم نیازهای خود را از داخل تامین و وابستگی کمتری به خارج از شرکت داشته باشیم.

وی هدف از این دیدار را بازدید میدانی از کارگاه‌های معطل مانده شرکت دانست و افزود: زمان آن رسیده است که با استفاده از تجربیات موفق متخصصان شرکت در تعمیرات ولو ها، کارگاه‌های رها شده یا کارگاه‌هایی که به صورت کامل به کارگرفته نشده اند، به طور موثر، فعال شوند تا یک مرکز تعمیرگاهی ملی ولو ایجاد کنیم. این مرکز علاوه بر رفع نیاز شرکت بزرگ ذوب‌آهن اصفهان به سایر صنایع و شرکت‌های کشور نیز خدمات ارائه خواهد داد.

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان بر جانمایی این کارگاه و آغاز عملیات آن به قید فوریت با به کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در شرکت تاکید کرد و گفت: با توجه به ضرورت و نیاز شرکت و سایر صنایع کشور،  تحریم‌های ناعادلانه و لزوم صرفه‌جویی و استفاده از دانش متخصصان داخلی، وجود چنین مرکزی در صنایع کشور بیش از پیش احساس می‌شود که انشالله با راه‌اندازی این مرکز نیازهای خود را رفع خواهیم کرد و همچون همیشه دانش فنی خود را نیز برای توسعه علم و صنعت کشور در اختیار صنایع دیگر قرار خواهیم داد.

لازم به ذکر است؛ مهندس رخصتی در این دیدار از کارگاه‌های ۶، ۲۱، ۲۵، ۲۷، ۲۸، ۲۹، خانه‌سازی، محوطه بتن‌سازی و پولیگون پایگاه صنعتی و ساختمان نبوت بازدید نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید