234196

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

تامین برق صنایع با کاهش مصرف انرژی در دستور کار است

دنیای معدن-مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تامین برق مورد نیاز صنایع در فصل تابستان با برنامه‌های ابلاغی برای کاهش مصرف برق در بخش خانگی و ادارات در دستور کار قرار دارد.

به گزارش دنیای معدن، منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در استان اصفهان در زمینه مصرف بهینه برق و کاهش مصرف برق در بخش‌های مختلف اظهار داشت: برای این امر تاکنون جلسات مختلفی برگزار و ابلاغیه‌هایی را نیز به بخش‌های مختلف داشته‌ایم.

وی افزود: از جمله این اقدامات تغییر ساعت کاری ادارات اصفهان از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه همه ادارات موظف به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعت اداری نسبت به سال گذشته و کاهش ۶۰ درصدی مصرف برق در ساعت غیر اداری هستند، اضافه کرد: از سوی دیگر شهرداری‌ها موظف به تامین برق ذخیره برای تقاطع‌های اصلی و مهم شهر هستند.

وی ادامه داد: مدیریت مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی نیز از دیگر تمهیدات اندیشیده بوده که اعلام شده بهتر است از نور خورشید برای این امر استفاده شود.

شرکت‌های برق برای اعمال خاموشی در صنایع موظف به انعقاد تفاهم‌نامه هستند

شیشه فروش با اشاره به اینکه شرکت‌های برق برای اعمال خاموشی در صنایع موظف به انعقاد تفاهم‌نامه هستند، گفت: البته از سوی دیگر کاهش مصرف خانگی باید در دستور کار شرکت‌های برق باشد که از محل همین کاهش مصرف برق مورد نیاز صنایع نیز تامین شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخورد با مراکز تولید رمز ارز مجدد در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: برای این امر باید توجه داشت که شرکت برق با همکاری مخابرات، اداره فناوری اطلاعات، نیروی انتظامی و مقامات قضایی در خصوص شناسایی مراکز تولید رمز ارز اقدام کند.

فعالیت ۳۰ اکیپ بازرسی برای شناسایی مراکز تولید رمز ارز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰۶ دستگاه تولید رمز ارز از ۳۶ محل با توان ۱.۵ مگاوات برق شناسایی و جمع آوری شد.

وی اضافه کرد: برای شناسایی مراکز تولید رمز ارز ۳۰ اکیپ بازرسی در سطح استان اصفهان فعال شده است.

شیشه فروش افزود: همچنین باید توجه داشت که در سال گذشته از ۸۰۲ محل، ۱۲ هزار و ۳۵۲ دستگاه تولید رمز ارز با توان تولید ۳۷ مگاوات برق کشف و ضبط شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید