234073

پیام تسلیت مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد

دنیای معدن- سالروز بزرگداشت یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) این متفکر بزرگ عصر حاضر و احیاگر اسلام ناب محمدی در نیمه خرداد ماه، یادآور روزهای پر حادثه، غمبار و حماسی از جنس ایثار، شهادت و عروج ملکوتی خورشید جماران پس از سال ها مقاومت و هدایت است.

به گزارش دنیای معدن، شخصیت بی نظیری که در جهان بی روح و در عصر غربت معنویت و اخلاق و عدالت، برای برافراشتن پرچم دینداری و حمایت از محرومان و مستضعفان قیام کرد و با بسیج زنان و مردان برای مقابله با استعمار و استبداد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر شعار "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" در چارچوب دین و خردورزی بنیان نهاد و همچنان انقلاب اسلامی با اتکا و پیروی از این اندیشه های ناب به رهبری خلف ایشان مقام معظم رهبری در راستای ارزش های ناب محمدی در حال حرکت می باشد.

در اندیشه های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب ، تاکید بر استقلال همه جانبه کشور به ویژه از طریق رونق تولید ملی موج می زند . امروز که دشمنان بزرگترین انقلاب معاصر ، هجمه های عظیمی به ویژه در عرصه اقتصادی متوجه ایران اسلامی نموده اند ، تلاش در عرصه اقتصاد بیش از پیش برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی ضرورت دارد و لذا تلاشگران عرصه صنعت و از جمله خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان با مجاهدت در مسیر شکوفایی بیشتر این مجتمع عظیم صنعتی ، ولایتمداری خود را به منصه ظهور رسانده و درخت تناور انقلاب اسلامی را روز به روز بالنده تر می سازند .

بدون شک ، طلیعه نهضت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بود و شهدای بزرگوار آن قیام ، آغازگر مقاومت و ایستادگی انقلاب اسلامی در مقابل استکبار و استبداد بودند .

این قیام حق‌طلبانه ، وجدان‌های آحاد ملت را بیش از پیش بیدار ساخته و بساط ظلم و جور طاغوت را با فریاد آزادیخواهی ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی در هم پیچید و درس‌های زیادی از آن یادآوری می شود.

 ایثارگری و حماسه سازی در دوران دفاع مقدس و امروز مقاومت اقتصادی و فرهنگی در برابر دسیسه های دشمنان با الگو گرفتن از قیام ۱۵ خرداد ، ایران اسلامی را همچنان بالنده و سرفراز ساخته است .  

یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد ماه را گرامی داشته ، سالروز رحلت جانگداز آن پیشوای بزرگ را تسلیت می گویم. امید آنکه بیرق سرافراز انقلاب اسلامی ایران که با خون بسیاری از مردم شریف این سرزمین به اهتزار درآمده است، توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)به دست پر امید آخرین منجی عالم بشریت برسد.

ایرج رخصتی

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

 

دیدگاهتان را بنویسید