233838

وزیر کار با اشاره به رکوردهای تولیدی ذوب‌آهن اصفهان گفت:

امیدآفرینی از طریق انعکاس دستاوردها، ضرورت امروز جامعه

دنیای معدن: حجت‌اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی ادارات کل استانی وسازمان‌های تابعه، (همایش جهادگران امیدآفرین) بر امیدآفرینی از طریق انعکاس دستاوردهای واحدهای مختلف کشور از جمله ذوب‌آهن اصفهان که توانسته است در این مدت کوتاه، رکوردهای متعدد و خوبی را کسب کند، تاکید کرد.

به گزارش دنیای معدن، همایش جهادگران امیدآفرین وزارت کار با حضور وزیر کار، مدیران روابط عمومی‌های ادارات کل استانی، دستگاه‌ها، سازمان‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های وابسته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجموعه تلاش برگزار شد.

 عبدالملکی در این همایش اظهار داشت: این وزارتخانه به لحاظ اجتماعی بالاترین مسئولیت‌ها را عهده‌دار است و از این رو وزارت مردم است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم‌افزایی میان ارکان روابط عمومی وزارتخانه‌ها را حائز اهمیت عنوان نمود و گفت: سامانه مروارید بستری برای انعکاس خدمات و دستاوردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: امیدآفرینی و انعکاس خدمات و دستاوردهای وزارتخانه در بخش‌های مختلف از جمله رفاه، کار، بیمه‌ها و بانک‌ها از جمله کارکردهای همکاران روابط عمومی است. رعایت اخلاق در انتقال اخبار و گزارش صحیح و درست باید به عنوان یک ملاک و معیار مدنظر روابط عمومی‌‌ها باشد. رسالت ما انتقال تمام موفقیت‌ها‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت بویژه مجموعه وزارت رفاه به جامعه می‌باشد و باید از نگاهِ بخشی و جرئی‌نگری پرهیز کنیم.

وی خاطر نشان کرد:

به جرات می‌توان گفت در جهاد تبین که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد مخاطب و مکلف اول آن روابط عمومی‌ها هستند و این امر وظیفه ما را سنگین‌تر از گذشته می‌کند. در کشور حدود ۷۰میلیون مخاطب وزارت کار وجود دارند که روابط عمومی‌ها باید به عنوان یک ید واحده با هم‌افزایی و حمایت از یکدیگر، فعالیت‌ها را پیش ببرند.

در این همایش علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با اشاره به اینکه حدود ۱.۸میلیون نفر از جمعیت کشور قابلیت  تواندمندسازی را ندارند گفت:

ما باید اولویت و درخواست مردم را کسب و بر اساس آن خدمات مورد نیاز را ارائه دهیم. باید تلاش کنیم شرایط توسعه و پیشرفت را برای آهاد مردم فراهم کنیم و وظایفمان را نسبت به جمعیتی که فاصله زیادی با متوسط دارند، از جمله تامین مسکن، آموزش، بهداشتّ، اشتغال و تغذیه را بصورت ویژه انجام دهیم.

در ادامه این رویداد از میثاق‌نامه مدیران روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.

گفتنی است در همایش سراسری مدیران روابط عمومی ادارات کل استانی و سازمان‌های تابعه، همکاران روابط عمومی ستاد و همکاران روابط عمومی بانک توسعه تعاون در ۳۱ استان نیز در مجتمع فرهنگی تلاش گردهم آمدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید